Blisko 10 tyś. osób odwiedziło II edycję Międzynarodowych Dni Marketingu i Reklamy RemaDays 2006. Powodzenie kolejnej edycji stało się istotnym punktem zwrotnym w branży reklamowej w Polsce.
Międzynarodowe Dni Marketingu i Reklamy RemaDays 2006 w ciągu trzech dni (7-9 lutego) zgromadziły około 10 000 (ponad 40% wzrost w porównaniu z I edycją) odwiedzających. Wśród gości znalazło się 95% przedstawicieli agencji reklamowych oraz 5% klientów końcowych, z czego około 42% to zwiedzający z Warszawy, 50% – z innych regionów Polski, a 8% to obcokrajowcy. Podział imprezy na trzy sektory znacznie ułatwił zwiedzającym dostęp do ponad 260 (ponad 20% wzrost w stosunku do I edycji) ofert firm z Polski i zagranicy związanych z branżą reklamową oraz marketingową. W gronie wystawców znaleźli się przedstawiciele branży upominków reklamowych – najliczniej reprezentowany sektor na rynku – około 180 firm, marketing bezpośredni, urządzenia, maszyny i usługi związane z produkcją reklam, nowoczesna reklama outdoor, reklama wielkoformatowa, posy, displaye, bannery, firmy poligraficzne, drukarnie, studia kreacyjne, firmy zajmujące się organizacją eventów, wydawnictwa itp.
W drugim dniu targowym tj. dnia 8 lutego odbyła się gala członków programu ’Solidni w Biznesie’ prowadzonego przez firmę GJC Inter Media. Na spotkaniu zostały wręczone nagrody ’Korony Reklamy’ dla najlepszych firm w branży artykułów reklamowych. W kategorii importer I miejsce zajęła firma Senator Polska, II miejsce – Leszczyńska Agencja Wydawnicza, III – Lecce Pen Polska. W kategorii producent nagrody otrzymali: I miejsce Pomorska Agencja Reklamowa, II miejsce Axpol Trading, III miejsce Asgard. Najlepszym agencjom reklamowym zostały wręczone wyróżnienia w postaci certyfikatów.
Podczas trzech dni trwania RemaDays równolegle do części wystawienniczej odbywał się Kongres Marketingu i Reklamy organizowany przez Akademię Briefu. Kongres przyciągnął niezwykle dużą liczbę słuchaczy.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!