II edycja RemaDays

Blisko 10 tyś. osób odwiedziło II edycję Międzynarodowych Dni Marketingu i Reklamy RemaDays 2006. Powodzenie kolejnej edycji stało się istotnym punktem zwrotnym w branży reklamowej w Polsce.

Międzynarodowe Dni Marketingu i Reklamy RemaDays 2006 w ciągu trzech dni (7-9 lutego) zgromadziły około 10 000 (ponad 40% wzrost w porównaniu z I edycją) odwiedzających. Wśród gości znalazło się 95% przedstawicieli agencji reklamowych oraz 5% klientów końcowych, z czego około 42% to zwiedzający z Warszawy, 50% – z innych regionów Polski, a 8% to obcokrajowcy. Podział imprezy na trzy sektory znacznie ułatwił zwiedzającym dostęp do ponad 260 (ponad 20% wzrost w stosunku do I edycji) ofert firm z Polski i zagranicy związanych z branżą reklamową oraz marketingową. W gronie wystawców znaleźli się przedstawiciele branży upominków reklamowych – najliczniej reprezentowany sektor na rynku – około 180 firm, marketing bezpośredni, urządzenia, maszyny i usługi związane z produkcją reklam, nowoczesna reklama outdoor, reklama wielkoformatowa, posy, displaye, bannery, firmy poligraficzne, drukarnie, studia kreacyjne, firmy zajmujące się organizacją eventów, wydawnictwa itp.

W drugim dniu targowym tj. dnia 8 lutego odbyła się gala członków programu ‘Solidni w Biznesie’ prowadzonego przez firmę GJC Inter Media. Na spotkaniu zostały wręczone nagrody ‘Korony Reklamy’ dla najlepszych firm w branży artykułów reklamowych. W kategorii importer I miejsce zajęła firma Senator Polska, II miejsce – Leszczyńska Agencja Wydawnicza, III – Lecce Pen Polska. W kategorii producent nagrody otrzymali: I miejsce Pomorska Agencja Reklamowa, II miejsce Axpol Trading, III miejsce Asgard. Najlepszym agencjom reklamowym zostały wręczone wyróżnienia w postaci certyfikatów.

Podczas trzech dni trwania RemaDays równolegle do części wystawienniczej odbywał się Kongres Marketingu i Reklamy organizowany przez Akademię Briefu. Kongres przyciągnął niezwykle dużą liczbę słuchaczy.

http://www.remadays.com

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry