Blisko 10 tyś. osób odwiedziło II edycję Międzynarodowych Dni Marketingu i Reklamy RemaDays 2006. Powodzenie kolejnej edycji stało się istotnym punktem zwrotnym w branży reklamowej w Polsce.
Międzynarodowe Dni Marketingu i Reklamy RemaDays 2006 w ciągu trzech dni (7-9 lutego) zgromadziły około 10 000 (ponad 40% wzrost w porównaniu z I edycją) odwiedzających. Wśród gości znalazło się 95% przedstawicieli agencji reklamowych oraz 5% klientów końcowych, z czego około 42% to zwiedzający z Warszawy, 50% – z innych regionów Polski, a 8% to obcokrajowcy. Podział imprezy na trzy sektory znacznie ułatwił zwiedzającym dostęp do ponad 260 (ponad 20% wzrost w stosunku do I edycji) ofert firm z Polski i zagranicy związanych z branżą reklamową oraz marketingową. W gronie wystawców znaleźli się przedstawiciele branży upominków reklamowych – najliczniej reprezentowany sektor na rynku – około 180 firm, marketing bezpośredni, urządzenia, maszyny i usługi związane z produkcją reklam, nowoczesna reklama outdoor, reklama wielkoformatowa, posy, displaye, bannery, firmy poligraficzne, drukarnie, studia kreacyjne, firmy zajmujące się organizacją eventów, wydawnictwa itp.
W drugim dniu targowym tj. dnia 8 lutego odbyła się gala członków programu ’Solidni w Biznesie’ prowadzonego przez firmę GJC Inter Media. Na spotkaniu zostały wręczone nagrody ’Korony Reklamy’ dla najlepszych firm w branży artykułów reklamowych. W kategorii importer I miejsce zajęła firma Senator Polska, II miejsce – Leszczyńska Agencja Wydawnicza, III – Lecce Pen Polska. W kategorii producent nagrody otrzymali: I miejsce Pomorska Agencja Reklamowa, II miejsce Axpol Trading, III miejsce Asgard. Najlepszym agencjom reklamowym zostały wręczone wyróżnienia w postaci certyfikatów.
Podczas trzech dni trwania RemaDays równolegle do części wystawienniczej odbywał się Kongres Marketingu i Reklamy organizowany przez Akademię Briefu. Kongres przyciągnął niezwykle dużą liczbę słuchaczy.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.