20 prelegentów, dwie sale i ponad 10 godzin prelekcji podczas spotkania z kluczowymi postaciami polskiego handlu internetowego. Tak będzie wyglądał Kongres eHandlu. Nasza Redakcja objęła wydarzenie patronatem medialnym.
Kongres eHandlu jest spotkaniem wyjątkowym, ponieważ jest to spotkanie, na którym można porozmawiać bezpośrednio z twórcami aplikacji, pomysłodawcami używanych w eHandlu platform oraz właścicielami eSklepów, które odniosły ogólnopolski lub międzynarodowy sukces. Organizatorzy oprócz agendy wypełnionej aktualną wiedzą i rynkowymi trendami, zapewniają także możliwość spotkania się oraz wymiany doświadczeń z innymi przedsiębiorcami (specjalna strefa networkingu).
W tegorocznej odsłonie Kongresu eHandlu nacisk zostanie położony na tematy związane z funkcjonowaniem w przestrzeni omnichannel commerce, omówione zostaną także trendy światowego e-commerce w kontekście specyfiki polskiego rynku. Organizatorzy ujawnili już pierwsze nazwiska prelegentów a wśród nich Tomasz Karwatka (CEO, Divante), Barbara Stawarz (CEO, Content King) czy Jakub Cyran (Partner w GO.PL).
Obecnie trwa Call for Papers, czyli możliwość zgłoszenia swojego wystąpienia podczas Kongresu. Organizatorzy zapraszają wszystkich chętnych do aplikowania poprzez stronę: kongres-ehandlu.pl/callforpapers. Warto pamiętać, że Kongres eHandlu to wydarzenie, od którego oczekuje się wysokiego poziomu merytorycznego, popartego case study, dlatego organizator zastrzega, że weryfikacja prelegentów będzie bardzo wnikliwa.
Kongres eHandlu to doskonała okazja do dzielenia się wiedzą, ale także szansa, żeby pokazać światu swój pomysł na biznes. Staramy się monitorować rynek i najnowsze trendy w branży e-commerce, ale zawsze możesz nas zaskoczyć swoim niestandardowym podejściem – powiedział Marek Tomaszewski z Fundacji Polak 2.0, organizującej przedsięwzięcie.
Pierwsza edycja Kongresu odbyła się podczas VII Targów eHandlu i zgromadziła ponad 450 uczestników i 27 prelegentów z Polski i zagranicy. Sukces wydarzenia przełożył się na decyzję o organizacji kolejnej edycji. Wśród prelegentów I Kongresu eHandlu znaleźli się tacy fachowcy jak Christian Geyer (CEO, Nano Interactive), Jarosław Banacki (CEO, Cyfrowe.pl), Paweł Fornalski (CEO, IAI Shop) czy Ganna Yevtushenko (Head of Business Development, PayPal).
Więcej informacji oraz bilety dostępne na stronie organizatora kongres-ehandlu.pl.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.