II Kongres Media Summit

Opublikowano: 26 października 2009. Kategoria: Patronaty. Tagi: , ,

Największe spotkanie branży mediów – II Kongres „Media Summit” odbędzie się w Hotelu Radisson Blu w Warszawie, 19-20 listopada 2009 r. To cykliczne wydarzenie, które na stałe wpisało się do kalendarza największych konferencji organizowanych w Polsce.

Do udziału w tym przedsięwzięciu zostali zaproszeni przedstawiciele top managementu kluczowych firm i instytucji na rynku medialnym. Podczas dwudniowego spotkania, w gronie wybitnych ekspertów, zostaną omówione kluczowe kwestie dla tego sektora gospodarki.

Kongres jest neutralną platformą wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami rynku medialnego. To jedna z niewielu okazji gdzie w jednym miejscu można spotkać przedstawicieli wszystkich liczących się firm i instytucji na rynku.

Główne zagadnienia kongresu:

  • Miejsce, rola i rozmiar Telewizji Publicznej na rynku cyfrowym
  • Wojny cenowe na rynku reklamy w mediach
  • Przyszłość płatnego kontentu telewizyjnego
  • Kształtowanie oferty programowej na platformie cyfrowej
  • Wpływ nowych usług i technologii na przychody operatorów

Kontakt:
Andrzej Pogorzała
andrzej.pogorzala@mmcpolska.pl
tel. 22 379 29 04

Dawid ZarazińskiII Kongres Media Summit

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.