Do końca listopada 2010 roku przyjmowane są zgłoszenia do konkursu na najlepszy polski blog firmowy roku. To już 3 edycja konkursu. Poprzednia edycja konkursu zgromadziła ponad 100 polskich blogów firmowych. Wśród laureatów dotychczasowych edycji konkursu znalazły się miedzy innymi blogi: mBank, Sensors, E-lady, BZ WBK, Scrap.com.pl, blog rzecznika TP/Orange czy blog Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawe.
Podobnie jak w latach ubiegłych blogi przyjmowane są w trzech podstawowych kategoriach: „Blog młody” (prowadzony od 3 do 6 miesięcy), „Blog dojrzały” (6-12 miesięcy) i „Blog profesjonalny” (powyżej 1 roku). Dodatkową kategorią jest „Blog instytucji” (istniejący minimum od 3 miesięcy).
Nowe kategorie wprowadzone do konkursu w trzeciej edycji to „Mikroblog firmowy” (istniejący minimum od 3 miesięcy), „Wiki firmowe” (istniejące minimum od 3 miesięcy)oraz „Niestandardowe wykorzystanie bloga w komunikacji firmy”.
Główną idea konkursu jest promowanie wartościowego wykorzystania social media w działaniach komunikacyjnych firm i instytucji. Całość projektu realizowana jest na prowadzonym przez Dominika Kaznowskiego blogu: blogifirmowe.wordpress.com, koncentrującym się na ich wykorzystaniu w public relations.
Nowe kategorie zgłoszeń to nie jedyna nowość w trzeciej edycji konkursu. Projekt realizowany jest we współpracy ze studentami Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach zajęć „Blog jako narzędzi PR”. I to właśnie oni wcielą się w tym roku w rolę jury konkursowego.
Jak mówi Dominik Kaznowski organizator konkursu i wykładowca Instytutu: „Obecnie w projekt zaangażowanych jest około 150 studentów ostatniego roku dziennikarstwa. Myślę, że zmiana podejścia do ocen blogów pozwoli na bardziej obiektywną a jednocześnie merytoryczną ocenę, która będzie bliższa odczuciom zwykłych internautów a nie ekspertów.”
Wynikiem prac będzie, poza rozstrzygnięciem trzeciej edycji konkursu , publikacja e-booka dotyczącego wykorzystania blogów przez firmy oraz seminarium podsumowujące wyniki konkursu połączone z premierą książki. Już teraz w ramach projektu powstają recenzje polskich blogów firmowych oraz wywiady z ich twórcami pisane przez studentów IDiKS Uniwersytetu Wrocławskiego. Całość tych materiałów zostanie wykorzystana podczas przygotowywania publikacji e-booka.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!