Do końca listopada 2010 roku przyjmowane są zgłoszenia do konkursu na najlepszy polski blog firmowy roku. To już 3 edycja konkursu. Poprzednia edycja konkursu zgromadziła ponad 100 polskich blogów firmowych. Wśród laureatów dotychczasowych edycji konkursu znalazły się miedzy innymi blogi: mBank, Sensors, E-lady, BZ WBK, Scrap.com.pl, blog rzecznika TP/Orange czy blog Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawe.
Podobnie jak w latach ubiegłych blogi przyjmowane są w trzech podstawowych kategoriach: „Blog młody” (prowadzony od 3 do 6 miesięcy), „Blog dojrzały” (6-12 miesięcy) i „Blog profesjonalny” (powyżej 1 roku). Dodatkową kategorią jest „Blog instytucji” (istniejący minimum od 3 miesięcy).
Nowe kategorie wprowadzone do konkursu w trzeciej edycji to „Mikroblog firmowy” (istniejący minimum od 3 miesięcy), „Wiki firmowe” (istniejące minimum od 3 miesięcy)oraz „Niestandardowe wykorzystanie bloga w komunikacji firmy”.
Główną idea konkursu jest promowanie wartościowego wykorzystania social media w działaniach komunikacyjnych firm i instytucji. Całość projektu realizowana jest na prowadzonym przez Dominika Kaznowskiego blogu: blogifirmowe.wordpress.com, koncentrującym się na ich wykorzystaniu w public relations.
Nowe kategorie zgłoszeń to nie jedyna nowość w trzeciej edycji konkursu. Projekt realizowany jest we współpracy ze studentami Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach zajęć „Blog jako narzędzi PR”. I to właśnie oni wcielą się w tym roku w rolę jury konkursowego.
Jak mówi Dominik Kaznowski organizator konkursu i wykładowca Instytutu: „Obecnie w projekt zaangażowanych jest około 150 studentów ostatniego roku dziennikarstwa. Myślę, że zmiana podejścia do ocen blogów pozwoli na bardziej obiektywną a jednocześnie merytoryczną ocenę, która będzie bliższa odczuciom zwykłych internautów a nie ekspertów.”
Wynikiem prac będzie, poza rozstrzygnięciem trzeciej edycji konkursu , publikacja e-booka dotyczącego wykorzystania blogów przez firmy oraz seminarium podsumowujące wyniki konkursu połączone z premierą książki. Już teraz w ramach projektu powstają recenzje polskich blogów firmowych oraz wywiady z ich twórcami pisane przez studentów IDiKS Uniwersytetu Wrocławskiego. Całość tych materiałów zostanie wykorzystana podczas przygotowywania publikacji e-booka.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.