Ruszyły badania reputacji marek PremiumBrand. To pierwszy i jedyny w Polsce niezależny ranking reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku. Tegoroczna edycja będzie już trzecią z kolei.
Nagrodzone marki wyróżniane są w następujących kategoriach: Artykuły Spożywcze, Finanse, Handel i Usługi, Media, Motoryzacja, Dom i Biuro, Telekomunikacja, Zdrowie i Uroda, Marki Biznesowe, Kategoria Otwarta (dla marek, które nie kwalifikują się do w/w kategorii). W markach konsumenckich badania prowadzone są na dwóch grupach respondentów: konsumentów – na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej oraz ekspertów – menadżerów z listy 2000 największych polskich firm. Marki biznesowe badane są tylko na próbie ekspertów. Oceniana jest reputacja marki w wymiarach: zaufania do marki, referencji, wizerunku w mediach, pracodawcy, społecznego zaangażowania i jako partnera biznesowego.
Nowością w tym roku Nagrody Specjalne. Spośród badanych zostaną wyłonione: Marka Najwyższego Zaufania Społecznego, Najbardziej Polecana Marka, Marka Najbardziej Zaangażowana Społecznie i Najlepszy Partner Biznesowy.
W ramach III edycji projektu Premium Brand po raz pierwszy zostaną przygotowane specjalne raporty, dotyczące poszczególnych wymiarów reputacji. Dostępne będą następujące raporty: Zaufanie społeczne wobec marek w Polsce, Najbardziej polecane marki w Polsce, Postrzeganie marek poprzez wizerunek w mediach, Zaangażowanie społeczne marek w postrzeganiu Polaków, Postrzeganie marek jako pracodawców w Polsce, Postrzeganie marek jako partnerów biznesowych w Polsce. Tradycyjnie będą również dostępne raporty szczegółowe dla marek oraz pełny raport z badania.
Zgłoszenia do badań PremiumBrand przyjmowane są do 31 marca 2008 r. Oficjalne ogłoszenie wyników rankingu będzie miało miejsce 23 czerwca 2008 podczas uroczystej Gali w Warszawie. Badanie reputacji marek przeprowadzone będzie w terenie przez TNS OBOP na podstawie metodologii Domu Badawczego Dominiki Maison oraz pod nadzorem Firmy Doradczej KPMG. Organizatorem PremiumBrand jest MMT Management.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.