Ruszyły badania reputacji marek PremiumBrand. To pierwszy i jedyny w Polsce niezależny ranking reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku. Tegoroczna edycja będzie już trzecią z kolei.
Nagrodzone marki wyróżniane są w następujących kategoriach: Artykuły Spożywcze, Finanse, Handel i Usługi, Media, Motoryzacja, Dom i Biuro, Telekomunikacja, Zdrowie i Uroda, Marki Biznesowe, Kategoria Otwarta (dla marek, które nie kwalifikują się do w/w kategorii). W markach konsumenckich badania prowadzone są na dwóch grupach respondentów: konsumentów – na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej oraz ekspertów – menadżerów z listy 2000 największych polskich firm. Marki biznesowe badane są tylko na próbie ekspertów. Oceniana jest reputacja marki w wymiarach: zaufania do marki, referencji, wizerunku w mediach, pracodawcy, społecznego zaangażowania i jako partnera biznesowego.
Nowością w tym roku Nagrody Specjalne. Spośród badanych zostaną wyłonione: Marka Najwyższego Zaufania Społecznego, Najbardziej Polecana Marka, Marka Najbardziej Zaangażowana Społecznie i Najlepszy Partner Biznesowy.
W ramach III edycji projektu Premium Brand po raz pierwszy zostaną przygotowane specjalne raporty, dotyczące poszczególnych wymiarów reputacji. Dostępne będą następujące raporty: Zaufanie społeczne wobec marek w Polsce, Najbardziej polecane marki w Polsce, Postrzeganie marek poprzez wizerunek w mediach, Zaangażowanie społeczne marek w postrzeganiu Polaków, Postrzeganie marek jako pracodawców w Polsce, Postrzeganie marek jako partnerów biznesowych w Polsce. Tradycyjnie będą również dostępne raporty szczegółowe dla marek oraz pełny raport z badania.
Zgłoszenia do badań PremiumBrand przyjmowane są do 31 marca 2008 r. Oficjalne ogłoszenie wyników rankingu będzie miało miejsce 23 czerwca 2008 podczas uroczystej Gali w Warszawie. Badanie reputacji marek przeprowadzone będzie w terenie przez TNS OBOP na podstawie metodologii Domu Badawczego Dominiki Maison oraz pod nadzorem Firmy Doradczej KPMG. Organizatorem PremiumBrand jest MMT Management.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!