Dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska rozpoczął sprzedaż powierzchni reklamowych w „IKEA Family Live” – magazynie adresowanym do uczestników programu lojalnościowego sieci IKEA.
„IKEA FAMILY LIVE” to pierwszy magazyn wydawany przez IKEA w Polsce. Jego adresaci to wszyscy uczestnicy programu lojalnościowego IKEA Family –klienci IKEA, którzy przywiązują dużą wagę do wygodnego urządzania wnętrz mieszkalnych, ogrodów, tarasów oraz domków letniskowych. Na 68 stronach kwartalnika w formacie 280x 215 mm publikowane są porady oraz atrakcyjne zdjęcia, dotyczące urządzania domu w zgodzie ze stylem życia. „IKEA FAMILY LIFE” tworzone jest dla ludzi lubiących dom i przebywanie w nim, dlatego pismo prezentuje różnorodność stylów życia oraz szereg rozwiązań dotyczących wyposażenia wnętrz.
„IKEA Family Live” oferuje tradycyjną reklamę prasową nie przekraczającą jednak dziesięciu procent objętości pisma. Oznacza to że na 100 stron tylko 10 będzie zawierało layouty reklamowe. W późniejszym okresie możliwe będzie umieszczenie w piśmie artykułów sponsorowanych, prezentacji ofert specjalnych, a także insertów. „Rozpoznawalny brand, lojalni czytelnicy oraz spersonalizowana dystrybucja pisma z pewnością czynią z „IKEA Family Live” tytuł atrakcyjny dla reklamodawców, zwłaszcza producentów materiałów budowlanych, czy produktów familijnych” – komentuje Konrad Spoczyński, Sales Manager w dziale Prasa w ARBOmedia Polska.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.