Ikea wprowadza własny system telewizyjny. Uppleva ma być wyjątkowym połączeniem wysokiej jakości telewizora, centrum rozrywki z meblami.
Sercem systemu Uppleva jest telewizor z modułem Wi-Fi i LED-owym ekranem wyświetlającym obraz w pełnej rozdzielczości 1080p HD. Wyposażony został również w porty USB i HDMI. Poza telewizorem klienci znajdą tu również wbudowany czytnik płyt Blu-ray/DVD, system dźwięku 2.1 i sporo miejsca na schowanie płyt.
Uppleva łączyć ma w sobie nowoczesne technologie z filozofią firmy Ikea – prostotą i funkcjonalnością. Stąd chociażby możliwość ukrycia wszystkich kabli.
Naszym pomysłem jest sprzedaż kompletnego rozwiązania TV, w którym telewizor, dźwięk i meble są połączone i zintegrowane w sposób niespotykany na dzisiejszym rynku – powiedział Marcel Godfroy, szef projektu.
Ikea rozpocznie sprzedaż Uppleva jeszcze w tym miesiącu na wybranych rynkach europejskich. Cena oscylować ma w okolicach tysiąca dolarów. A złośliwi pytają czy telewizor Ikei trzeba będzie samodzielnie złożyć?…
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.