Ikea wprowadza własny system telewizyjny. Uppleva ma być wyjątkowym połączeniem wysokiej jakości telewizora, centrum rozrywki z meblami.
Sercem systemu Uppleva jest telewizor z modułem Wi-Fi i LED-owym ekranem wyświetlającym obraz w pełnej rozdzielczości 1080p HD. Wyposażony został również w porty USB i HDMI. Poza telewizorem klienci znajdą tu również wbudowany czytnik płyt Blu-ray/DVD, system dźwięku 2.1 i sporo miejsca na schowanie płyt.
Uppleva łączyć ma w sobie nowoczesne technologie z filozofią firmy Ikea – prostotą i funkcjonalnością. Stąd chociażby możliwość ukrycia wszystkich kabli.
Naszym pomysłem jest sprzedaż kompletnego rozwiązania TV, w którym telewizor, dźwięk i meble są połączone i zintegrowane w sposób niespotykany na dzisiejszym rynku – powiedział Marcel Godfroy, szef projektu.
Ikea rozpocznie sprzedaż Uppleva jeszcze w tym miesiącu na wybranych rynkach europejskich. Cena oscylować ma w okolicach tysiąca dolarów. A złośliwi pytają czy telewizor Ikei trzeba będzie samodzielnie złożyć?…
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.