Społecznościowy serwis muzyczny iLike ułatwia internautom poznawanie nowych artystów. Jego kolejna wersja umożliwia odsłuchiwanie pełnych wersji utworów (dotychczas limit wynosił 30 sekund). Obsługuje także nową platformę reklamową.
Pierwsza funkcja upodabnia iLike do społecznościowego radia last.fm. Muzycznej zawartości dostarcza witryna Rhapsody. Utwory są dostępne nie tylko w głównym serwisie, ale także poprzez aplikacje działające w innych popularnych projektach web-2.0-owych (Facebook, MySpace, Bebo, hi5).
Podobnie jak w last.fm, gdzie każdego użytkownika obowiązuje limit odsłuchań pojedynczego utworu, w iLike internauta może zapoznać się jedynie z 25 pełnymi wersjami piosenek miesięcznie. Potem pozostaje wykupienie abonamentu Rhapsody lub powrót do 30-sekundowych próbek.
Drugim ważnym usprawnieniem w iLike jest nowa platforma reklamowa. Pozwala ona reklamodawcom na targetowanie przekazów marketingowych z uwzględnieniem muzycznych gustów użytkowników serwisu, koncertów, w których takie osoby brały udział czy regionu, w jakim mieszkają. W reklamach jest miejsce zarówno na przekazy audio, jak i wideo.
Mimo zwiększającej się liczby podobieństw między czołowymi serwisami muzycznymi (last.fm, imeem, iLike) nadal można zaobserwować poważne różnice w modelach biznesowych. Najbardziej tradycyjny charakter ma właśnie last.fm, a najszybciej rozwija się imeem. ILike ma szansę stać się czarnym koniem w tej stawce.
Źródło: Mashable
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.