Oprócz informacji o marce ’Srebrna Łyżeczka’ i dokładnego opisu poszczególnych produktów, Internauci znajdą wiadomości dotyczące cukru – jego historii, właściwości odżywczych, sposobów produkcji, walorów smakowych poszczególnych odmian itd.
W dziale 'Cukiernia Srebrnej Łyżeczki’ zamieszczone są przepisy na przeróżne słodkości, praktyczne porady kulinarne i ciekawostki. Użytkownicy mogą oceniać przepisy i przesyłać je do znajomych za pośrednictwem wygodnej funkcji 'poleć stronę’. Witryna wzbogacona jest licznymi smakowitymi zdjęciami, zawiera również słowniczek i obszerny dział FAQ z odpowiedziami na 'cukrowe’ pytania. Całość serwisu dostępna jest w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej. Podobnie jak większość witryn projektowanych i wykonywanych przez IMPartner, serwis srebrnalyzeczka.pl został oparty o autorski system Jet.CMS, umożliwiający Klientom bardzo łatwą edycję tekstów i samodzielne zarządzanie treściami na stronie.
'Jesteśmy zadowoleni z przebiegu i efektów naszej współpracy. Dzięki kreatywności i doświadczeniu firmy IMPartner oraz wysokiej jakości obsługi, powstała przyjazna i łatwa w obsłudze witryna naszych produktów.’ – mówi Iwona Pater, Marketing Manager BSO Polska – 'Zadaniem nowej strony internetowej Srebrnej Łyżeczki jest przybliżenie użytkownikom produktów cukrowych naszej marki w niebanalnej i lekkiej formie. Jako dodatkowy cel postawiliśmy sobie przedstawienie mało znanych, ale interesujących faktów, porad praktycznych i ciekawostek związanych z cukrem. Wszystko to i znacznie więcej można znaleźć na uruchomionej właśnie stronie. Serdecznie zapraszamy do jej odwiedzenia.’
Serwis stworzony został na zlecenie BSO Polska Sp. z o.o., producenta cukru marki 'Srebrna Łyżeczka’ przez IMPartner.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.