IMP tworzy serwis dla producenta cukru

Opublikowano: 24 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Oprócz informacji o marce ’Srebrna Łyżeczka' i dokładnego opisu poszczególnych produktów, Internauci znajdą wiadomości dotyczące cukru – jego historii, właściwości odżywczych, sposobów produkcji, walorów smakowych poszczególnych odmian itd.

W dziale 'Cukiernia Srebrnej Łyżeczki' zamieszczone są przepisy na przeróżne słodkości, praktyczne porady kulinarne i ciekawostki. Użytkownicy mogą oceniać przepisy i przesyłać je do znajomych za pośrednictwem wygodnej funkcji 'poleć stronę'. Witryna wzbogacona jest licznymi smakowitymi zdjęciami, zawiera również słowniczek i obszerny dział FAQ z odpowiedziami na 'cukrowe' pytania. Całość serwisu dostępna jest w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej. Podobnie jak większość witryn projektowanych i wykonywanych przez IMPartner, serwis srebrnalyzeczka.pl został oparty o autorski system Jet.CMS, umożliwiający Klientom bardzo łatwą edycję tekstów i samodzielne zarządzanie treściami na stronie.

'Jesteśmy zadowoleni z przebiegu i efektów naszej współpracy. Dzięki kreatywności i doświadczeniu firmy IMPartner oraz wysokiej jakości obsługi, powstała przyjazna i łatwa w obsłudze witryna naszych produktów.' – mówi Iwona Pater, Marketing Manager BSO Polska – 'Zadaniem nowej strony internetowej Srebrnej Łyżeczki jest przybliżenie użytkownikom produktów cukrowych naszej marki w niebanalnej i lekkiej formie. Jako dodatkowy cel postawiliśmy sobie przedstawienie mało znanych, ale interesujących faktów, porad praktycznych i ciekawostek związanych z cukrem. Wszystko to i znacznie więcej można znaleźć na uruchomionej właśnie stronie. Serdecznie zapraszamy do jej odwiedzenia.'

Serwis stworzony został na zlecenie BSO Polska Sp. z o.o., producenta cukru marki 'Srebrna Łyżeczka' przez IMPartner.

http://www.srebrnalyzeczka.pl

Sylwester KozakIMP tworzy serwis dla producenta cukru

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.