Oprócz informacji o marce ’Srebrna Łyżeczka’ i dokładnego opisu poszczególnych produktów, Internauci znajdą wiadomości dotyczące cukru – jego historii, właściwości odżywczych, sposobów produkcji, walorów smakowych poszczególnych odmian itd.
W dziale 'Cukiernia Srebrnej Łyżeczki’ zamieszczone są przepisy na przeróżne słodkości, praktyczne porady kulinarne i ciekawostki. Użytkownicy mogą oceniać przepisy i przesyłać je do znajomych za pośrednictwem wygodnej funkcji 'poleć stronę’. Witryna wzbogacona jest licznymi smakowitymi zdjęciami, zawiera również słowniczek i obszerny dział FAQ z odpowiedziami na 'cukrowe’ pytania. Całość serwisu dostępna jest w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej. Podobnie jak większość witryn projektowanych i wykonywanych przez IMPartner, serwis srebrnalyzeczka.pl został oparty o autorski system Jet.CMS, umożliwiający Klientom bardzo łatwą edycję tekstów i samodzielne zarządzanie treściami na stronie.
'Jesteśmy zadowoleni z przebiegu i efektów naszej współpracy. Dzięki kreatywności i doświadczeniu firmy IMPartner oraz wysokiej jakości obsługi, powstała przyjazna i łatwa w obsłudze witryna naszych produktów.’ – mówi Iwona Pater, Marketing Manager BSO Polska – 'Zadaniem nowej strony internetowej Srebrnej Łyżeczki jest przybliżenie użytkownikom produktów cukrowych naszej marki w niebanalnej i lekkiej formie. Jako dodatkowy cel postawiliśmy sobie przedstawienie mało znanych, ale interesujących faktów, porad praktycznych i ciekawostek związanych z cukrem. Wszystko to i znacznie więcej można znaleźć na uruchomionej właśnie stronie. Serdecznie zapraszamy do jej odwiedzenia.’
Serwis stworzony został na zlecenie BSO Polska Sp. z o.o., producenta cukru marki 'Srebrna Łyżeczka’ przez IMPartner.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.