Piotr Walter, TVN24, Tomasz Sekielski i Andrzej Morozowski, PZL, Starcom, AMS, Rowland Communications i K2 – to tylko niektórzy z zwycięzców Impactorów 2006.
To już dziewiąta edycja w trakcie której przyznano nagrody Impactory dla najwybitniejszych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej. Nagrody są wręczane w 11 kategoriach, w tym dla Człowieka Roku 2006 przemysłu mediowego.
Lista nagrodzonych i uzasadnienia:
Człowiek Roku przemysłu mediowego:
Piotr Walter
Za to, że doprowadził Grupę TVN do udanego debiutu giełdowego – po 11 miesiącach cena akcji wzrosła ponad dwukrotnie. Za sprawnie kierowanie kilkoma stacjami: TVN, TVN24, TVN 7, TVN Turbo, TVN Style, TVN Metero oraz iTVN. Duży plus za zgromadzenie wielu utalentowanych dziennikarzy, utrzymanie ich i stworzenie warunków do rozwoju.
Najbardziej wiarygodne medium:
TVN24
Za atrakcyjną formułę, szybkość informowania, rosnący profesjonalizm. Za obiektywizm i bezstronność w czasie kampanii wyborczej.
Najbardziej wiarygodny dziennikarz:
Andrzej Morozowski i Tomasz Sekielski
Za odwagę i bezkompromisowość i nie uleganie naciskom w pokazywaniu prawdy oraz demaskowaniu korupcji z natężeniem „bomby atomowej”. Za program „Teraz My”.
Najbardziej wiarygodny reklamodawca:
Toyota Motor Poland
Za oryginalność i naturalność reklam.
Najbardziej podziwiana agencja reklamowa roku:
PZL
Za nieustannie wysoką kreatywność, wyczucie polskich klimatów, za dobrą atmosferę i relacje pracowników z szefami. Za to, że wyznacza trendy polskiej reklamy a jej kampanie, takie jak dla Plusa GSM i Lotto wchodzą do kanonu kultury i języka.
Najbardziej podziwiany dom mediowy roku:
Starcom
Za dbałość o efektywność realizowanych kampanii oraz wysoki standard obsługi klientów.
Najbardziej podziwiana agencja PR roku:
Rowland Communications
Za nieustająco najwyższy poziom profesjonalizmu, skuteczność oraz trwale wysokie standardy.
Najbardziej podziwiana agencja BTL roku:
TequilaPolska
Za to, że tak długo pozostaje na pozycji lidera i wciąż potrafi utrzymać wysoki poziom prac dla klientów. I za to, że wciąż najwięcej o niej słychać w środowisku reklamowym
Najbardziej podziwiana firma outdoorowa roku:
AMS
Za pomysł z uporządkowaniem rynku wielkoformatowych nośników naściennych, za niezmiennie wysoką jakość obsługi klientów.
Najbardziej podziwiany instytut badawczy roku
MillwardBrown SMG/KRC:
Za świetne narzędzia badawcze, doskonały i doświadczony zespół. Za wciąż niezagrożoną pozycję lidera, pilotażowy projekt TGI, za wygrany przetarg na prowadzenie badań czytelniczych przez kolejne 3 lata, mimo ostrej krytyki wydawców.
Najbardziej podziwiana agencja interaktywna roku:
K2
Za kreatywność i otwartość na potrzeby klienta oraz stały rozwój agencji i usług, z jednoczesnym prowadzeniem edukacji rynku.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!