Family Frost Polska, dystrybutor głęboko mrożonych artykułów spożywczych rozpoczął wdrażanie systemu informatycznego klasy ERP. Dostawcą rozwiązania jest firma BPSC SA. O wyborze pakietu Impuls BPSC zadecydowała przede wszystkim logika i spójność systemu. Pakiet ma na celu wspomóc dalszy rozwój spółki i usprawnić prowadzenie sprawozdawczości.
Family Frost Polska jest obecnie jedną z najlepiej rozpoznawanych firm sprzedających lody. Swój sukces zawdzięcza unikalnej metodzie dystrybucji i obsługi klienta. Asortyment firmy obejmujący około 80 produktów, przede wszystkim lodów, dostarczany jest bezpośrednio do klienta. 240 samochodów – chłodni Family Frost dociera codziennie do 40 000 klientów. Taki sposób dystrybucji pozwala na zachowanie nieprzerwanego ciągu mrożenia produktu na całej drodze od producenta do klienta. Tym samym Family Frost udało się stworzyć nie tylko wygodny dla klienta, ale także najbezpieczniejszy łańcuch dostaw na rynku.
Od początku swojego funkcjonowania na rynku polskim Family Frost przykładało dużą wagę do informatyzacji. Pierwszy system wspomagający zarządzanie wdrożono w firmie w 1994 roku. Od tamtej pory Family Frost znacznie się rozwinęło. Zmieniły się też narzędzia i koncepcje informatyczne. Użytkowane rozwiązanie, dobre na początku dla małej firmy, przestało już wystarczać. W tej chwili spółka zatrudnia 320 osób, posiada 22 oddziały w całej Polsce i z roku na rok zwiększa przychody ze sprzedaży. Wewnętrzna analiza potrzeb informatycznych Family Frost wykraczała jednak dalej. – „Plany firmy zakładają ciągły rozwój. Braliśmy to pod uwagę podejmując decyzję o zmianie systemu informatycznego. Nie interesowały nas rozwiązania, które za kilka lat musielibyśmy wymieniać. Z założenia szukaliśmy systemu lepszego, niż to wynika z naszych dzisiejszych potrzeb.” – mówi Irena Durek, Dyrektor ds. finansowych w Family Frost.
Wybierając najodpowiedniejsze rozwiązanie Family Frost przeprowadziło dokładną analizę rynku. Do końcowej rozgrywki przystąpiły 3 firmy. O ostatecznym wyborze pakietu Impuls BPSC zadecydowała opinia jego przyszłych użytkowników.
W pokazach oprogramowania uczestniczyły osoby pracujące w obszarach, w których miał funkcjonować system. „Nasi pracownicy mają duże doświadczenie w pracy z narzędziami informatycznymi. Ich ocena była dla nas kluczowa. Funkcjonalność prezentowanych nam rozwiązań była podobna. Pakiet BPSC okazał się jednak najbardziej spójny i logiczny, przyjazny dla użytkownika.” – podkreśla Irena Durek.
Family Frost jest częścią międzynarodowej grupy. Oprócz sprawozdań wynikających z przepisów musi przygotowywać także szereg złożonych sprawozdań wewnętrznych. Wymagania grupy co do zawartości i układu przekazywanych raportów często się zmieniają. Pakiet Impuls BPSC pozwoli na szybsze i łatwiejsze niż dotychczas tworzenie dowolnych zestawień z wykorzystaniem wszystkich danych na temat działalności firmy. Dzięki możliwości eksportu danych do arkuszy kalkulacyjnych zbudowanym raportom będzie można szybko nadać wymagany układ.
Wdrożenie systemu Impuls BPSC obejmie obszary finansów, księgowości i kosztów, kadr i płac, środków trwałych, dystrybucji i gospodarki materiałowej.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.