Impuls BPSC wchodzi na pomorski rynek

Opublikowano: 26 lutego 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

BPSC S.A. realizując politykę rozwijania sieci partnerskiej podpisała umowę z Profi-Data sp. z o.o. Zgodnie z ustaleniami oprogramowanie Impuls BPSC zostanie włączone do oferty firmy. Profi-Data posiada 10 letnie doświadczenie w dostarczaniu rozwiazń dla banków, firm ubezpieczeniowych, transportu i handlu. Nowy alians pozwoli BPSC dotrzeć z ofertą do klientów z rejonu Pomorza, a perspektywicznie do firm sektora finansowego.

Proces wyboru strategicznego producenta oprogramowania ERP Profi Data rozpoczęła w sierpniu ubiegłego roku. Zdaniem przedstawicieli Profi Data wybór padł na oprogramowanie śląskiej spółki ze względu na kompletność systemu, oraz wszechstronność zastosowania. „Impuls BPSC ma wszelkie zalety systemu mogącego sprostać różnorodnym wymaganiom naszych klientów. Nie bez znaczenia dla naszej firmy jest duża podaż na oprogramowanie BPSC na rynku produktów klasy ERP. Rokuje to wiele korzyści dla obu firm.” – mówi Ryszard Simiński Dyrektor Handlowy Profi-Data

Profi-Data założona w 1992r. specjalizuje się w projektowaniu systemów informatycznych i rozwoju oprogramowania. Firma stosuje rozwiązania oparte na relacyjnych bazach danych czwartej generacji PROGRESS i Oracle oraz platformy systemowe UNIX i Windows NT, funkcjonujące w strukturach sieci WAN. W oferowanych kompleksowych rozwiązaniach systemowych stosowane są unikalne technologie pozwalające na zastosowanie monitorów transakcyjnych pracujących na bazie protokołu TCP/IP. Zapewnia to niezawodną realizację transakcji w systemach sieci rozległych.

Produkt Profi-Data – System Bankowości Internetowej eBIT został nagrodzony srebrnym medalem w kategorii najlepszy produkt bankowy na FORUM FINANSE 2000.

Sylwester KozakImpuls BPSC wchodzi na pomorski rynek

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.