Na początku lipca platforma Whitepress powołała do życia nowy portal o nazwie Influencer.pl. Jego celem jest edukacja i wspieranie rozwoju wszystkich influencerów i innych twórców internetowych. Jest to część modułu influencer, który stanowi dodatkowe źródło zarobku dla blogerów i innych osób aktywnie działających w polskiej sieci.
Na Influencer.pl dawkę wiedzy znajdą zarówno osoby, które dopiero mają pomysł na swoją działalność w sieci, jak i takie, które z powodzeniem robią to od lat. Portal skupia się przede wszystkim na poradach, od kwestii związanych z promocją, SEO, księgowością i prawem aż po kluczowy aspekt e-działalności, czyli zarabianie na niej.
Portal jest podzielony na działy: aktualności i wydarzenia, porady, wywiady i newsy branżowe. Najważniejszą i najlepiej rozwiniętą sekcją jest ta z poradami. Dużo dowiedzą się też agencje i inne firmy, które planują podjąć współpracę z influencerami.
Influencer.pl to nasz największy i najważniejszy projekt poświęcony zarabianiu na działalności w sieci – mówi Paweł Strykowski, CEO WhitePress – chcemy aby influencer.pl był miejscem, w którym gromadzą się i edukują wszyscy twórcy internetowi. Ponieważ uważamy, że docelowo każdy internetowych projekt powinien na siebie zarabiać, chcemy im też umożliwić monetyzację swojej działalności, dlatego powstał moduł www.whitepress.pl/influencer, w którym można się zarejestrować i podjąć współpracę biznesową.
W portalu obecnie można znaleźć kilkadziesiąt materiałów. Redakcję tworzą Patrycja Górecka (redaktor naczelna) i Dorota Gryglak (dział aktualności).
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.