Internetowa giełda pracy infoPraca.pl i Rzeczpospolita, jeden z liderów prasy codziennej w Polsce, podpisały umowę o współpracy. Czytelnicy Rzeczpospolitej On Line uzyskali dzięki temu możliwość szybkiego wyszukiwania ofert pracy bezpośrednio ze stron internetowych dziennika, a pracodawcy mogą błyskawicznie je teraz publikować.
„Rzeczpospolita jest opiniotwórczą i najczęściej cytowaną gazetą w naszym kraju, bez której nie wyobrażają sobie pracy ani szefowie firm, ani politycy, ani zwykli czytelnicy. Z drugiej strony infoPraca.pl to jedna z trzech największych w Polsce internetowych giełd pracy, która udostępnia nowoczesne narzędzia rekrutacji online. Dzięki zawartemu porozumieniu o współpracy będziemy mogli świadczyć efektywną pomoc w nawiązywaniu kontaktów pomiędzy pracodawcami i osobami poszukującymi pracy” – powiedziała Beata Szilf – Nitka, Dyrektor Generalny internetowej giełdy pracy infoPraca.pl
Na stronie www.rp.pl, w zakładce „Praca” zamieszczono wyszukiwarkę ofert pracy oraz udostępniono możliwość ich poszukiwania w specjalnych kanałach branżowych, takich jak „Farmacja i medycyna”, „Bankowość”, „IT” oraz „Student”, a także bezpośrednio w największych miastach i w najważniejszych branżach. Obecnie internetowa giełda pracy infoPraca.pl oferuje ponad 17 tysięcy ofert pracy z Polski i zagranicy.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.