INFOR Ekspert wydawca zakończył prace nad przygotowaniem wrześniowej kampanii marketingowej promującej ofertę na 2010 rok. W przyszłorocznej ofercie pojawiają się nowe czasopisma i informacyjne produkty internetowe. Klienci otrzymają komplety biżuterii, książki o tematyce profesjonalnej, kalendarze i atrakcyjne rabaty. Wizytówką oferty będzie strona www.infor.pl/oferta2010.
W 2010 roku portal biznesowy INFOR.PL, należący do Holdingu INFOR PL S.A., obchodzi dziesięciolecie istnienia. Z okazji jubileuszu portalu INFOR Ekspert postanowił odświeżyć ofertę i jeszcze lepiej zadbać o Klientów. Jak zapowiada Aneta Kowalska – Dyrektor Biura Marketingu i Sprzedaży spółki – tegoroczna oferta będzie wyjątkowo ekskluzywna: „Stawiamy przede wszystkim na wysoki poziom naszych publikacji i uważamy, że naszym Klientom należą się wartościowe prezenty. Strategia ciągłego doskonalenia oferty stała się podstawą do podjęcia decyzji o wprowadzeniu na rynek linii nowych ekskluzywnych publikacji elektronicznych z grupy INFOR LEX oraz nowych czasopism przeznaczonych dla najbardziej wymagających Klientów. Naszym celem było konsekwentne dostosowanie działań marketingowych do tak skomponowanej oferty produktowej.”
Za każdą opłaconą publikację na 2010 rok w prenumeracie redakcyjnej Klienci INFOR-u dostaną komplet srebrnej biżuterii firmy Kruk lub książkę o charakterze poradniczym z wybranej dziedziny. Dodatkowo każda firma, która opłaci prenumeratę na 2010 rok otrzyma biznesowy kalendarz książkowy i zostanie objęta programem lojalnościowym Klub INFOR-u. Nowoczesne materiały promocyjne (foldery, listy, zaproszenia) zaprojektowane zostały wg spójnej, eleganckiej linii graficznej, dopasowanej do oferty.
Wizytówką oferty będzie strona www.infor.pl/oferta2010. Wzorem lat ubiegłych główną drogą dotarcia do Klientów pozostaną kampanie w portalu INFOR.PL oraz na łamach własnych czasopism. Wsparcie promocyjne mają stanowić również kampanie w zewnętrznych serwisach tematycznych.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.