INFOR Ekspert wydawca zakończył prace nad przygotowaniem wrześniowej kampanii marketingowej promującej ofertę na 2010 rok. W przyszłorocznej ofercie pojawiają się nowe czasopisma i informacyjne produkty internetowe. Klienci otrzymają komplety biżuterii, książki o tematyce profesjonalnej, kalendarze i atrakcyjne rabaty. Wizytówką oferty będzie strona www.infor.pl/oferta2010.
W 2010 roku portal biznesowy INFOR.PL, należący do Holdingu INFOR PL S.A., obchodzi dziesięciolecie istnienia. Z okazji jubileuszu portalu INFOR Ekspert postanowił odświeżyć ofertę i jeszcze lepiej zadbać o Klientów. Jak zapowiada Aneta Kowalska – Dyrektor Biura Marketingu i Sprzedaży spółki – tegoroczna oferta będzie wyjątkowo ekskluzywna: „Stawiamy przede wszystkim na wysoki poziom naszych publikacji i uważamy, że naszym Klientom należą się wartościowe prezenty. Strategia ciągłego doskonalenia oferty stała się podstawą do podjęcia decyzji o wprowadzeniu na rynek linii nowych ekskluzywnych publikacji elektronicznych z grupy INFOR LEX oraz nowych czasopism przeznaczonych dla najbardziej wymagających Klientów. Naszym celem było konsekwentne dostosowanie działań marketingowych do tak skomponowanej oferty produktowej.”
Za każdą opłaconą publikację na 2010 rok w prenumeracie redakcyjnej Klienci INFOR-u dostaną komplet srebrnej biżuterii firmy Kruk lub książkę o charakterze poradniczym z wybranej dziedziny. Dodatkowo każda firma, która opłaci prenumeratę na 2010 rok otrzyma biznesowy kalendarz książkowy i zostanie objęta programem lojalnościowym Klub INFOR-u. Nowoczesne materiały promocyjne (foldery, listy, zaproszenia) zaprojektowane zostały wg spójnej, eleganckiej linii graficznej, dopasowanej do oferty.
Wizytówką oferty będzie strona www.infor.pl/oferta2010. Wzorem lat ubiegłych główną drogą dotarcia do Klientów pozostaną kampanie w portalu INFOR.PL oraz na łamach własnych czasopism. Wsparcie promocyjne mają stanowić również kampanie w zewnętrznych serwisach tematycznych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.