INFOR uruchomił własną księgarnię internetową

Wydawnictwa z Oxfordu i Harwardu, książki największych polskich wydawnictw biznesowych oraz bogata oferta najdroższych książek świata – to wyróżniające się kolekcje, które znalazły się w ofercie księgarni inforbook.pl.

Od kilku miesięcy spółka INFOR PL pracowała nad uruchomieniem księgarni internetowej z wyróżniającą się, specjalistyczną ofertą. Inforbook.pl posiada największą w Polsce bazę tytułów naukowych. Oprócz znanych ogólnopolskich wydawnictw są w ofercie tytuły wydawnictw uniwersyteckich, a także licząca ponad cztery tysiące pozycji kolekcja z zagranicy – w tym,  prestiżowe i znane publikacje z Oxfordu i Harwardu. Na uwagę zasługuje bogaty zbiór z najdroższymi książkami świata, których ceny sięgają dziesięciu tysięcy złotych. Tuż przed świętami inforbook.pl uzupełni swą ofertę o serię albumów „National Geographic”.

Internet i biznes internetowy zmierza w kierunku specjalizacji – przekonuje Tomasz Nowakowski, koordynator projektu. – Wielu już zauważyło, że sklepy ogólnotematyczne nie mają pełnej oferty z każdej grupy asortymentowej. W największych internetowych sklepach można znaleźć jedynie 25% naszej oferty i to w wyższych cenach.
Oferta inforbook.pl zawiera zarówno tradycyjne książki, jak i e-booki
oraz czasopisma. Od nowego roku oferta księgarni zostanie rozszerzona o e-learning. Księgarnia kieruje swą ofertę zarówno do przedsiębiorców, wyższej kadry menedżerskiej, prawników czy pracowników administracji i kadrowych, ale także do studentów ekonomii, zarządzania i prawa.

Kampania promująca nowy projekt INFOR-u skoncentruje się głównie na Internecie i mediach należących do grupy kapitałowej INFOR PL.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top