Wydawnictwa z Oxfordu i Harwardu, książki największych polskich wydawnictw biznesowych oraz bogata oferta najdroższych książek świata – to wyróżniające się kolekcje, które znalazły się w ofercie księgarni inforbook.pl.
Od kilku miesięcy spółka INFOR PL pracowała nad uruchomieniem księgarni internetowej z wyróżniającą się, specjalistyczną ofertą. Inforbook.pl posiada największą w Polsce bazę tytułów naukowych. Oprócz znanych ogólnopolskich wydawnictw są w ofercie tytuły wydawnictw uniwersyteckich, a także licząca ponad cztery tysiące pozycji kolekcja z zagranicy – w tym, prestiżowe i znane publikacje z Oxfordu i Harwardu. Na uwagę zasługuje bogaty zbiór z najdroższymi książkami świata, których ceny sięgają dziesięciu tysięcy złotych. Tuż przed świętami inforbook.pl uzupełni swą ofertę o serię albumów „National Geographic”.
Internet i biznes internetowy zmierza w kierunku specjalizacji – przekonuje Tomasz Nowakowski, koordynator projektu. – Wielu już zauważyło, że sklepy ogólnotematyczne nie mają pełnej oferty z każdej grupy asortymentowej. W największych internetowych sklepach można znaleźć jedynie 25% naszej oferty i to w wyższych cenach.
Oferta inforbook.pl zawiera zarówno tradycyjne książki, jak i e-booki
oraz czasopisma. Od nowego roku oferta księgarni zostanie rozszerzona o e-learning. Księgarnia kieruje swą ofertę zarówno do przedsiębiorców, wyższej kadry menedżerskiej, prawników czy pracowników administracji i kadrowych, ale także do studentów ekonomii, zarządzania i prawa.
Kampania promująca nowy projekt INFOR-u skoncentruje się głównie na Internecie i mediach należących do grupy kapitałowej INFOR PL.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.