Informacja na żądanie – nowy wizerunek serwisu e-prawnik.pl

Opublikowano: 12 listopada 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Od października witryna jednego z największych serwisów prawniczych w polskim Internecie jest unowocześniona. Głównym celem zmian była poprawa nawigacji oraz odświeżenie wizerunku serwisu. Nowy layout wprowadził przejrzysty podział merytoryczny, co usprawniło użytkownikom łatwy dostęp do głównych działów serwisu: aktualności, poradników, dokumentów, aktów prawnych, narzędzi oraz forum.

Ze względu na rodzaj oferowanych informacji wyodrębniono w nowym układzie dwa podserwisy: e-prawnik firma – kierowany do przedsiębiorców (MSP) oraz e-prawnik domowy. W ten sposób wszystkie informacje zostały podzielone według kryterium grupy docelowej.

E-prawnik firma łączy w sobie informacje ciekawe z punktu widzenia zarówno przedsiębiorców rozpoczynających swoją działalność, jak i tych, którzy już ją prowadzą. Zainteresowane osoby mogą zapoznać się z regulacjami stosowanymi przy prowadzeniu szeroko pojętej działalności gospodarczej (np. indywidualnej, jak i w formie spółek), zawieraniu umów, windykacji należności, zamówień publicznych, postępowaniem przed urzędami lub sądem oraz poznać tajniki prawa podatkowego i prawa pracy.

E-prawnik domowy jest kierowany do odbiorców szukających pomocy prawnej przy rozwiązywaniu problemów życia codziennego. Największym zainteresowaniem w katalogu praw objętych serwisem e-prawnikem domowym cieszą się sprawy rodzinne, spadkowe, mieszkaniowe oraz ubezpieczeniowe (społeczne i majątkowe).

Podział serwisu według kryterium grupy docelowej stwarza nowe możliwości reklamowe w dotarciu do bardzo atrakcyjnej grupy użytkowników polskiego Internetu. O wartości użytkowników serwisu decyduje nie tylko ich ilość, ale przede wszystkim bardzo atrakcyjny profil.

E-prawnik.pl jest serwisem komercyjnym, od 2002 roku dostęp do archiwum serwisu jest płatny. Największym zainteresowaniem w serwisie cieszy się system informacji na żądanie pod nazwą ‚Zapytaj prawnika’ oraz związana z nim gwarancja ‚DZIŚ PYTANIE – DZIŚ ODPOWIEDŹ’. Usługa ‚Zapytaj prawnika’, świadczona przez serwis e-prawnik.pl jest unikatowym narzędziem wspierającym przedsiębiorców nie posiadających stałej obsługi prawnej w podejmowaniu codziennych decyzji.

Z płatnych usług serwisu e-prawnik.pl do dnia dzisiejszego skorzystało już prawie 4 500 klientów.

http://www.e-prawnik.pl

Sylwester KozakInformacja na żądanie – nowy wizerunek serwisu e-prawnik.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.