ING Nationale-Nederlanden Polska S.A. coraz bardziej multimedialne

Opublikowano: 17 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agencja interaktywna OS3 multimedia zakończyła właśnie prace nad trzecią już prezentacją multimedialną dla ING Nationale-Nederlanden Polska S.A. Podobnie jak poprzednie produkcje, przeznaczona jest do usprawniania i uatrakcyjniania procesu sprzedaży zintegrowanych usług finansowych Grupy ING w Polsce. Już wkrótce za pośrednictwem agentów ING Nationale-Nederlanden trafi ona do ostatecznych odbiorców usług ING.

„Świadomość coraz bardziej zwiększających się wymagań ze strony klientów miały znaczny wpływ na naszą decyzję dotyczącą szerokiego zastosowania prezentacji multimedialnych. Zaproponowane przez agencję OS3 rozwiązania oraz profesjonalizm i terminowość ich realizowania z pewnością miały wpływ na efekt końcowy. Mamy nadzieję, że podobnie jak my, nasi Klienci będą zadowoleni z nowych rozwiązań, jakie dla nich przygotowaliśmy.” – powiedziała Joanna Wilk External Communication Project Manager w ING Nationale-Nederlanden Polska S.A..
Od strony merytorycznej, najnowsza prezentacja zawiera wyczerpujące informacje o Grupie ING na świecie i w Polsce, oraz firmach Grupy ING, a w szczególności Towarzystwie Ubezpieczeń na Życie ING Nationale-Nederlanden Polska S.A. i ING Nationale-Nederlanden Polska Powszechnym Towarzystwie Emerytalnym S.A..

http://www.os3.pl
http://www.ing.pl

Sylwester KozakING Nationale-Nederlanden Polska S.A. coraz bardziej multimedialne

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.