Inis wystartował z kontr-kampanią reklamową „e-mail rewolucja anulowana”. Nawiązuje ona do hasła jednego z konkurentów, który – jak wyjaśniają przedstawiciele firmy Inis – porównując ceny platform do e-mail marketingu, pominął ich system.
– Podejmowana aktywność ma za zadanie nie tylko pokazać, który system do e-mail marketingu jest liderem pod względem opłat abonamentowych, ale także zachęcić osoby, które nie korzystają z mailingu, do rozwinięcia w ten sposób swojego biznesu – mówi Roman Grygierek, brand manager Inis sp. z o. o.
Stworzone przez firmę narzędzie do e-mail marketingu było już wcześniej promowane, jednakże tym razem kampania ma odmienny charakter. Skupia się na dwóch hasłach przewodnich. Pierwsze – „Rozwiń swój biznes już dziś!” – skierowane jest do osób i firm nie korzystających do tej pory z możliwości e-mail marketingu. Drugie hasło: „Poznaj najlepszą ofertę na rynku!” – adresowane jest do marketerów, korzystających z innych platform do e-mail marketingu.
– Inis nie boi się porównania z konkurencją, dlatego zdecydowaliśmy się na bezpośrednie nawiązanie do kampanii „E-mail rewolucja”. Zależało nam na w pełni transparentnym przedstawieniu oferty systemów e-mailingowych, dlatego na landing page znalazł się interaktywny kalkulator, który nie pomija także najtańszych ofert – mówi Justyna Krawczyk, strategy & creation manager w Me & My Friends, odpowiedzialnej za kreację kampanii.
Korzystając z systemu do e-mail marketingu oferowanego przez Inis, płaci się tylko za posiadaną bazę adresową, a liczba wysłanych informacji nie jest limitowana. Pozwala to utrzymywać ceny abonamentów nawet na poziomie 19 zł netto miesięcznie.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.