Inis anuluje rewolucję

Opublikowano: 9 czerwca 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Inis wystartował z kontr-kampanią reklamową „e-mail rewolucja anulowana”. Nawiązuje ona do hasła jednego z konkurentów, który – jak wyjaśniają przedstawiciele firmy Inis – porównując ceny platform do e-mail marketingu, pominął ich system.

 

 

Podejmowana aktywność ma za zadanie nie tylko pokazać, który system do e-mail marketingu jest liderem pod względem opłat abonamentowych, ale także zachęcić osoby, które nie korzystają z mailingu, do rozwinięcia w ten sposób swojego biznesu – mówi Roman Grygierek, brand manager Inis sp. z o. o.

Stworzone przez firmę narzędzie do e-mail marketingu było już wcześniej promowane, jednakże tym razem kampania ma odmienny charakter. Skupia się na dwóch hasłach przewodnich. Pierwsze – „Rozwiń swój biznes już dziś!” – skierowane jest do osób i firm nie korzystających do tej pory z możliwości e-mail marketingu. Drugie hasło: „Poznaj najlepszą ofertę na rynku!” – adresowane jest do marketerów, korzystających z innych platform do e-mail marketingu.

– Inis nie boi się porównania z konkurencją, dlatego zdecydowaliśmy się na bezpośrednie nawiązanie do kampanii „E-mail rewolucja”. Zależało nam na w pełni transparentnym przedstawieniu oferty systemów e-mailingowych, dlatego na landing page znalazł się interaktywny kalkulator, który nie pomija także najtańszych ofert – mówi Justyna Krawczyk, strategy & creation manager w Me & My Friends, odpowiedzialnej za kreację kampanii.

Inis anuluje rewolucję 1Korzystając z systemu do e-mail marketingu oferowanego przez Inis, płaci się tylko za posiadaną bazę adresową, a liczba wysłanych informacji nie jest limitowana. Pozwala to utrzymywać ceny abonamentów nawet na poziomie 19 zł netto miesięcznie.

Hanna LaskowskaInis anuluje rewolucję

Podziel się!

O autorze

hania