Sieć reklamowa Ad-Vice rozpoczęła współpracę na wyłączność z serwisami grupy InnovaWeb. Dzięki docieraniu do 1,1 mln użytkowników wzmocnić mają kategorię „kobieta”.
Grupę InnovaWeb tworzą serwisy skierowane do kobiet w takich kategoriach tematycznych jak moda, zdrowie, uroda, dom i kulinaria. Przyłączone do Ad-Vice serwisy to stylistka.pl, przepisy.net, mamzdrowie.pl, naszetatuaze.pl, fajnamama.pl, magazyndomowy.pl, fryzury.info, szatnia.pl. Wcześniej obsługiwała je sieć Evolution Media Net.
Cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę z tak mocną grupą serwisów kobiecych. Pragniemy umocnić swoją pozycję w tym segmencie na rynku reklamy internetowej. Z firmą InnovaWeb wspólnie doceniamy ogromny potencjał kobiet oraz pragniemy budować przewagę konkurencyjną proponując niestandardowe, efektywne rozwiązania – powiedział Bartosz Wieczorek Prezes sieci reklamowej Ad-Vice.
Wpisy promowane
- W jaki sposób dział HR może zyskać dzięki wdrożeniu platformy WorkflowSpecjaliści w działach HR często muszą się liczyć z wykonywaniem czasochłonnej i żmudnej pracy. Głównym celem posiadania działu HR w ...
- Bezpłatne ogłoszenia na rynku niemieckim – gdzie znaleźć dobre źródło informacji?Rynek niemiecki wciąż pozostaje dla Polaków niezwykle atrakcyjny. Tamtejsza gospodarka nie tylko dobrze sobie radzi nawet w trudnych czasach, ale ...
Wydarzenia
X edycja konkursu e-Commerce Polska awards
22.06.2022
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.