Jednym ze stałych elementów kampanii marketingowych dla Adobe Systems Incorporated Poland stał się innowacyjny system publikacji komunikatów prasowych bezpośrednio w Internecie. Narzędzie to udostępnione przez system wire.cafenews.pl umożliwia rozpowszechnianie artykułów na wybranych serwisach internetowych według dopasowania tematycznego.
Dodatkowo, dzięki kanałowi RSS, wdrożonemu w cafenews.pl i podłączonemu do aplikacji Cafe News Wire (wire.cafenews.pl), użytkownicy którzy dokonują subskrybcji źródła, mają dostęp do opublikowanych informacji. Zamieszczenie komunikatów na wyselekcjonowanych i dopasowanych tematycznie do celów kampanii stronach ułatwia dotarcie do odbiorców z zakładanych grup docelowych. Możliwość zaplanowania każdego kroku, w tym również daty emisji, w sposób efektywny wpływa na rezultaty akcji, których celem jest zaprezentowanie najnowszej wersji programu Acrobat 9, jak i dostarczenie informacji o uruchomieniu strony poświęconej legalnemu oprogramowaniu (www.legalne-adobe.pl).
Przeprowadzone działania na rzecz kampanii Acrobat 9 na rynku polskim, oprócz aktywności internetowych (kampania banerowa, e-mailing), obejmowały również realizację reklam prasowych w wybranych tytułach wraz z insertem prasowym w postaci 30-dniowej wersji próbnej programu. – Naszym celem było wyróżnienie komunikatu.- W tym celu przygotowaliśmy zintegrowaną kampanię wykorzystując innowacyjne narzędzia direct marketing, reklamowe i media relations w Internecie. – Marcin Maciejewski, account executive/konsultant ds. PR w Agencji Reklamowej Epoka.
Dla polskiego oddziału Adobe Systems, został stworzony microsite poświęcony legalnemu oprogramowaniu. Jest to pierwsza, samodzielna akcja korporacji na terenie Polski. Jej celem jest działanie przeciw piractwu i zachęcenie do korzystania z legalnego oprogramowania. Na stronie znajdują się wskazówki, jak skutecznie rozpoznawać oraz jak unikać nielegalnych ofert, które coraz częściej pojawiają się w sklepach i na aukcjach internetowych. Dodatkowo zamieszczona jest lista partnerów programu „Legalny Sprzedawca Adobe”, którzy wspierają klientów w korzystaniu
z legalnego oprogramowania Adobe. W ramach promocji legalności przygotowane zostały konkursy, w których użytkownicy mogą wykazać się wiedzą o produktach Adobe oraz kreatywnością w zakresie tworzenia przekazów graficznych. Pierwsze etapy konkursów wspomagane były kampaniami banerowymi na stronach partnerów portalu cafenews.pl. Obecnie trwa reedycja konkursów, w których można wygrać atrakcyjne nagrody, w tym oprogramowanie Adobe.
Za działania koncepcyjne, strategiczne, jak i graficzne oraz zakup wszystkich mediów odpowiedzialna była Agencja Reklamowa EPOKA (www.epoka.com.pl), której kompetencje pozwalają na łączenie wszystkich elementy z dziedzin reklamy, marketingu, jak i PR.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.