Inotel SA, niezależny operator telekomunikacyjny specjalizujący się w oferowaniu profesjonalnych usług telefonii internetowej, rozpoczął proces budowania sieci resellerów w Niemczech.
Strategia działania Inotela na rynku niemieckim ma być podobna do tej z rynku polskiego. Inotel zamierza dotrzeć do klientów indywidualnych przez sieć resellerów, którą chce zbudować m.in. wśród operatorów telekomunikacyjnych działających w Niemczech, lokalnych dostawców Internetu, sieci telewizji kablowych.
'W Niemczech jest zdecydowanie bardziej rozwinięty rynek stałego dostępu do Internetu, co jest warunkiem koniecznym do zaoferowania usług telefonii internetowej. Jednocześnie Niemcy są nadal w bardzo dużym stopniu dziewiczym rynkiem, jeśli idzie o profesjonalne usługi telefonii internetowej. Z tego powodu liczymy na powtórzenie sukcesu z Polski’ – powiedział Jakub Dwernicki, Prezes Zarządu, Inotel SA.
W Polsce w ciągu zaledwie pół roku działania Inotel zdołał zbudować sieć resellerów liczącą 10 lokalnych dostawców Internetu. Z 30 kolejnymi są obecnie finalizowane umowy o współpracy. W oparciu o platformę Inotela swoje usługi w zakresie telefonii internetowej dla firm oferuje również m.in. Energis Polska, wraz ze wszystkimi swoimi partnerami i resellerami. Każda z tych firm oferuje telefonię internetową Inotela pod własną marką.
W ramach swojego programu resellerskiego Inotel dostarcza partnerom kompletne rozwiązanie, które umożliwia zaoferowanie telefonii IP. Obejmuje ono: infrastrukturę sieciową, system billingowy, system CRM oraz panel dla użytkownika końcowego, który umożliwia samodzielne zarządzanie usługami przez WWW. Dodatkowo Inotel zapewnia wsparcie we wdrożeniu usługi, w tym pomoc techniczną, szkolenia i know-how na temat sprzedaży i marketingu usług telefonii internetowej.
Firmy bądź osoby, które decydują się na podłączenie do platformy Inotel, mogą telefonować za pomocą specjalnych aparatów telefonicznych (tzw. telefonów IP), bramek VoIP, do których można podłączyć dowolny aparat telefoniczny, lub przy pomocy słuchawek i mikrofonu podłączonych do komputera.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.