Insignia twórcą serwisu webinar.pl

Opublikowano: 17 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Agencja interaktywna Insignia jest autorem serwisu webinar.pl, na którym można oglądać konferencje przez Internet. Na razie dla użytkowników dostępne są materiały z konferencji PremiumBrand 2007 „Efektywne zarządzanie reputacją marki”.
Docelowo pod adresem webinar.pl będzie można obejrzeć i pobrać także pozostałe konferencje organizowane przez MMT Management (Gold Standard, Impactor i Webstarfestival), oraz inne firmy.

– Webinar to zupełnie nowe spojrzenie na konferencje. Z myślą o wymagających użytkownikach zaprojektowaliśmy intuicyjne rozwiązanie, dostarczające wysokiej jakości rozwiązania e-video – mowi Anna Kotaś PR & Account Manager Agencja Insignia –  Liczę na to, że Webinar jest projektem przełomowym, który zapewni gościom serwisu komfortowe uczestnictwo – dodaje.

To kolejny projekt jaki Insignia wykonuje wspólnie z MMT Managment. Obie firmy współpracują m.in. przy takich projektach jak: Impactor, Gold Standard.

Insignia jest agencją mediów interaktywnych, której głównym celem oraz zakresem działalności jest budowanie strategii obecności firm w mediach interaktywnych i tworzenie rozwiązań wspomagających marketing. Ten cel kształtował kierunek działalności firmy od momentu powstania, tj. od 1999 roku i był głównym czynnikiem formującym jej system wartości.  Od 1999 roku INSIGNIA zrealizowała ponad 200 projektów  m.in. dla marki P&G, Atlantic, Nestle, Konica Minolta.

Po wypełnieniu formularza zamówienia (www.webinar.pl/register) i zalogowaniu użytkownicy mają dostęp do filmów video z wystąpieniami wszystkich prelegentów oraz do pozostałych materiałów, w tym do prezentacji.

Sylwester KozakInsignia twórcą serwisu webinar.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.