Usługi Instant Messaging oraz Presence Services rozszerzają możliwości tradycyjnych usług głosowych oraz przesyłania wiadomości o możliwość sprawdzenia dostępności innych użytkowników przed rozpoczęciem komunikacji. W celu zapewnienia wysokiej jakości oraz wydajności oferowanych usług we wszystkich sieciach i telefonach komórkowych, Ericsson oferuje całościowe środowisko testowe współpracy usług.
Ericsson zaprezentował program testowy dla współpracy rozwiązań Instant Messaging i Presence Services (IMPS). Do programu zgłosiły się następujące firmy: Ecrio, magic4, MessageVine, Motorola, Ruksun, Software Technologies oraz SonyEricsson.
„Ericsson jest liderem na rynku rozwiązań Instant Messaging oraz Presence Service wywodzących się z inicjatywy Wireless Village. Nasz program testów i weryfikacji jest najbardziej kompletnym środowiskiem testowym end-to-end na rynku,” powiedział Cragg Nilson, Strategic Product Manager w Ericsson. „Celem Ericsson jest zapewnienie użytkownikom jak największej wydajności sieci oraz najwyższej jakości usług.”
Obecnie usługi Instant Messaging przeznaczone są dla użytkowników komputerów stacjonarnych oraz niewspółpracujących niestandardowych protokołów. Rozwiązanie IMPS firmy Ericsson zostało zaprojektowane w celu zapewnienia użytkownikom telefonów komórkowych pełnej współpracy oferowanych usług, niezależnie od operatora sieci czy urządzenia. Rozwiązanie firmy Ericsson zapewnia użytkownikom informacje o dostępności innych, wysyłanie i otrzymywanie Instant Messages oraz chat.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.