Intel ma plan wprowadzenia produktu łączącego sprzęt, telewizję i internet. Największą trudnością w realizacji projektu mają być jednak licencje na prezentowane treści.
Pierwsze doniesienia o ciekawym projekcie Intela pojawiły się w marcu ubiegłego roku. Wystartować miał do końca 2012 r. – jak widać, nie udało się dotrzymać tego terminu. Wall Street Journal donosi, że nie ma pewności odnośnie nowej daty premiery rozwiązania. Największe problemy wiązać mają się z umowami z dostawcami treści; trudności w ich podpisywaniu spowodować mogą, że produkt trafi do konsumentów nie wcześniej niż w połowie tego roku.
Na czym polegać ma propozycja Intela? Firma przygotować chce urządzenie, które podłączone do telewizora oferować ma m.in. możliwość oglądania filmów w streamingu oraz wybór konkretnych kanałów czy audycji, zamiast opłacania pakietów wielu stacji tak, jak odbywa się to w telewizjach kablowych. Pojawić ma się także usługa „Cloud DVR”, dająca dostęp do wyświetlanych wcześniej programów.
Warto w tym miejscu dodać, że od wielu miesięcy nad podobnym rozwiązaniem pracować ma firma Apple. Telewizja wydaje się bowiem kolejnym kluczowym rynkiem do zagospodarowania przez nowe technologie. Innowacji jakoś mniej tu ostatnio i choć dużo mówi się o tym, że internet zabija telewizję, to opinia ta jest przesadzona. Wygrają ci, którzy jako pierwsi pokażą nowe podejście do tej formy medialnej aktywności.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.