Inteligo wciąż postrzegane jest jako pionier i lider bankowości internetowej w Polsce – wynika z ostatnich badań przeprowadzonych przez SMG/Millward Brown na zlecenie Inteligo Financial Services S.A. IFS stawia na dynamiczny rozwój i już wkrótce przedstawi swoją nową ofertę.
Rewitalizacja Inteligo prowadzona jest równolegle ze zmianami w bankowości internetowej PKO BP. Wszystko to dlatego, że dostęp do kont bankowych przez Internet cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów.
21 marca br. nastąpi wyraźne rozdzielenie tradycyjnych rachunków PKO BP z możliwością dostępu do Internetu od oferty konta internetowego Inteligo. Od tego dnia usługi bankowości elektronicznej PKO BP oferowane będą pod marką iPKO, natomiast Inteligo pozostaje jako marka konta wyłącznie internetowego. To element wdrażanej nowej strategii rozwoju bankowości elektronicznej.
Według raportu Gemiusa z grudnia 2007 roku, 36% wszystkich konsumentów to tzw. prosumenci, czyli zaawansowani użytkownicy Internetu, którzy aktywnie poszukują w nim informacji. Ta grupa stale się powiększa. Rozdzielając w PKO BP marki iPKO i Inteligo, chcemy zróżnicować oferty ze względu na różne potrzeby rozwijającej się grupy internautów w Polsce.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.