Spółka InteliWISE S.A. uruchamia AvaGuide.net – portal z aplikacją dedykowaną dla MSP i SOHO na rynku, który ma ponad ćwierć miliarda użytkowników.
AvaGuide.net to pierwszy na świecie portal oferujący wirtualnych pracowników. Rozwiązanie łączące interaktywne video, syntezę mowy oraz bazy wiedzy, zgodne z Semantic Web/Web3.0 dostępne jest w usłudze za cenę poniżej 10 dolarów miesięcznie.
Każdy przedsiębiorca, lub osoba zajmująca się budową stron WWW może w ciągu kilkunastu minut stworzyć aplikację, przedstawiającą wirtualnego pracownika. Jego zadaniem jest udzielanie odpowiedzi na najważniejsze pytania, pomoc w nawigacji po stronie internetowej czy promowanie oferty firmy.
Tworząc aplikację możemy nagrać dowolną osobę (także siebie) używając kamery internetowej. Możemy też wybrać postać z bazy profesjonalnie przygotowanych modeli. Wirtualny Pracownik jest całkowicie programowalny – jakikolwiek wpisany tekst jest automatycznie zamieniany na syntezę głosu. Dialog jest zgodny z wytycznymi Semantic/Web3.0, zachowany we wzorcu RDF, który jest czytany przez różne (w tym nieprzeglądarkowe) aplikacje, systemy wykorzystujące sztuczną inteligencję, rozwiązania semantyczne. Dzięki temu strona klienta nie jest pomijana podczas wyszukiwania semantycznego, a użytkownik Internetu, który szuka informacji może bardziej precyzyjnie znaleźć informacje o ofercie w wynikach wyszukiwania.
„Dotychczas mała firma musiała płacić dziesiątki tysięcy dolarów za interaktywne video na stronie. My oferujemy najnowszą technologię za miesięczne płatności rzędu kilkunastu USD – mówi Marek Trojanowicz, Wiceprezes InteliWISE. Mały biznes, dzięki serwisowi AvaGuide.net, będzie mógł teraz uruchomić interaktywną aplikacje wideo na swojej stronie internetowej, która świetnie wygląda i jednocześnie stanowi pierwszy krok w kierunku automatyzacji obsługi klienta.”
Serwis w pierwszej fazie wdrażania uruchomiony został w języku angielskim i chińskim. InteliWISE otwiera spółkę na Tajwanie, która wraz z lokalnymi partnerami będzie odpowiadać za wprowadzenie aplikacji na rynek.
„Liczba internautów w Chinach kontynentalnych i na Tajwanie przekroczyła 250 milionów, wyprzedzając tym samym Stany Zjednoczone, a liczba użytkowników szybkiego internetu na Tajwanie wynosi około 80%. Tajwan, z językiem chińskim i bogatą kulturą wykorzystania awatarów jest dla nas kluczowym rynkiem, na którym chcemy testować, optymalizować i rozwijać nową aplikację. – mówi Marcin Strzałkowski, prezes zarządu InteliWISE. Dzięki utworzeniu na Tajwanie spółki z siedzibą w Tajpej, ułatwiamy współpracę z lokalnymi partnerami, co jest na tym rynku fundamentem sukcesu.”
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.