InteliWISE wspiera obsługę pacjentów

Opublikowano: 30 listopada 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Zamawianie wizyty u specjalisty czy zasięgnięcie informacji on line w Centrum Medycznym Carolina Medical Center będzie łatwiejsze dzięki interaktywnemu asystentowi InteliWISE, który wita pacjentów na głównej stronie WWW.carolina.pl.

Klienci będą też mogli łatwiej kontaktować się z obsługą dzięki nowemu kanałowi – dedykowanemu czatowi internetowemu.

Strona www.carolina.pl, która już zdobyła 3 miejsce w rankingu na najlepszą stronę internetową niepublicznej placówki medycznej (wg rankingu miesięcznika „Menadżer Zdrowia” – czerwiec, 4/2006)  jest jeszcze bardziej interaktywna i otwarta na kontakt z pacjentami, dzięki aplikacji Livechat.pl oraz InteliWISE Assistant.

Do obsługi strony dołączył Interaktywny Doradca, który wspomaga dotarcie do poszukiwanej informacji, ułatwia nawiązanie kontaktu z obsługą czy pomaga umówić się na wizytę. Zamiast żmudnego poszukiwania informacji na stronie, pacjent może po prostu zadać pytanie Doradcy w swój własny, naturalny sposób, np. wpisując „boli mnie noga, chciałbym umówić się na wizytę”. Doradca InteliWISE, dzięki mechanizmowi rozpoznawania języka naturalnego, NLP (Natural Language Processing) oraz zaawansowanemu systemowi zarządzania baz danych, rozpozna polecenie i ułatwi kontakt pacjentowi z obsługą.

Interaktywność i „realny” wygląd Doradcy jest rezultatem wykorzystania technologii InteliWISE Assistant, w ramach tzw. „Virtual Humans”, która opiera się na połączeniu silnika opartego na AIML (Artificial Intelligence Mark-Up Language), zarządzania bazami wiedzy i multimediów, w tym dynamicznemu przetwarzaniu obrazu i syntezie mowy.

Kontakt pacjentów z obsługą jest – obok tradycyjnych e-maila oraz infolinii – wspierany przez czat. Dostarczana przez Livechat.pl aplikacja umożliwia swobodną rozmowę konsultanta nawet z kilkoma pacjentami jednocześnie. Livechat ma za zadanie odciążenie rosnącej liczby zapytań o usługi Carolina i bardziej efektywną obsługę pacjentów – przez kanały elektroniczne.

www.carolina.pl

Hanna LaskowskaInteliWISE wspiera obsługę pacjentów

Podziel się!

O autorze

hania