Interakcja – konkurs iTVP na fabułę interaktywną

Wystartował konkurs na przygotowanie projektu wieloodcinkowej fabuły interaktywnej „Interakcja”. Interesują Cię nowe media? Pasjonujesz się filmem i multimediami lub zajmujesz się ich kreacją? Ten konkurs jest dla Ciebie. Konkurs organizowany jest przez Ośrodek Mediów Interaktywnych TVP we współpracy z TVP2 oraz Agencją Filmową TVP.
„Interakcja” to przedsięwzięcie, które ma połączyć i kreatywnie wykorzystać potencjał oraz siłę trzech mediów: Internetu, telewizji i sieci mobilnej. „Interakcja” ma przedstawić Internet jako medium, które można kreatywnie połączyć z tradycyjną telewizją.

Fabuła interaktywna, na pomysł której organizatorzy czekają do 30 listopada,  powinna mieć charakter rozrywkowy, powinna być emocjonująca, angażująca, wciągająca, z elementami humoru, zachęcająca widzów do interakcji i aktywnego uczestnictwa w jej przebiegu we wszystkich wykorzystanych mediach.

Swoje propozycje mogą zgłaszać zarówno profesjonaliści związani z branżą filmową i reklamową, jak również studenci i amatorzy. Uczestnicy w zgłoszeniu powinni zawrzeć szczegółowy opis koncepcji fabuły interaktywnej, wykorzystującej walory telewizji interaktywnej (połączenie telewizji tradycyjnej, Internetu i TV mobilnej) oraz scenariusz pierwszego odcinka lub materiał filmowy, który będzie zapowiadał projekt razem ze scenariuszem całej fabuły.

Nagrody w konkursie „Interakcja” zostaną przydzielone w dwóch kategoriach: indywidualnej – adresowanej do autorów scenariuszy, w tym w szczególności do osób indywidualnych, scenarzystów, studentów i amatorów oraz producenckiej –  skierowanej do firm. Zwycięski projekt zostanie wybrany w jednej z powyższych kategorii.

Nagrodą dla autora najlepszego projektu w konkursie jest: 20 tysięcy złotych dla projektu zgłoszonego przez osobę indywidualną. Dla projektu zgłoszonego w kategorii producenckiej nagrodą jest możliwość realizacji projektu w ramach budżetu o maksymalnej wysokości 500 tysięcy złotych. Zwycięski projekt zostanie zaprezentowany na antenie TVP, w telewizji interaktywnej iTVP, a także w sieci telefonii komórkowej.

Nadesłane do konkursu prace będzie oceniało jury w składzie: Ilona Łepkowska – scenarzystka, Marcin Bochenek – Członek Zarządu TVP, Wojciech Pawlak – Dyrektor TVP2, Leszek Bogdanowicz – Dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP S.A. oraz Bożena Gołębiowska-Wąchała – Agencja Filmowa TVP.

Termin nadsyłania prac upływa 30 listopada 2007 roku. Finał konkursu oraz ogłoszenie zwycięzcy odbędzie się 6 grudnia 2007 r.

www.itvp.pl/event/interakcja

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top