Interaktywna gra wiatrowki.pl

Grupa AMP Media przygotowała nowy projekt z dziedziny marketingu interaktywnego dla Polskiego Portalu Strzeleckiego Wiatrowki.pl. Gra Kolter CUP wykonana w technologii Flash jest elementem szerszej kampanii promującej strzelectwo sportowe oraz serwis Wiatrowki.pl.

Patronat medialny objęła Wirtualna Polska, a kampanię internetową monitoruje firma Gemius S.A.

„Międzynarodowy Wirtualny Puchar w Strzelectwie Sportowym to gra o formule zaprojektowanej specjalnie do realizacji głównego celu kampanii – promocji Polskiego Portalu Strzeleckiego Wiatrówki.pl” – mówi Szymon Szmigiel koordynator projektu Kolter CUP z Agencji Interaktywnej AMP Media. „Naszym zadaniem jest promocja strzelectwa sportowego jako nowej, atrakcyjnej formy spędzania wolnego czasu, niezależnie od miejsca w którym się znajdujemy, stąd pomysł Międzynarodowego Wirtualnego Pucharu”.

Kolter CUP to interaktywne zawody w strzelectwie sportowym rozgrywane w różnych miejscach świata. Gra została podzielona na trzy dwutygodniowe edycje – otwarcie odbyło się 29 marca br. na wirtualnej strzelnicy w Warszawie. Obecnie uczestnicy mogą rywalizować na strzelnicy w Londynie. W każdej edycji internauci strzelają w dwóch miejscach świata, zwycięzcą edycji zostaje osoba, która w wyniku trzech serii po 10 strzałów zgromadzi największą liczbę punktów. Zwycięzcy edycji spotkają się w wielkim finale.

Patronat medialny nad Kolter CUP objął portal Wirtualna Polska plasujący się w absolutnej czołówce najczęściej odwiedzanych i najbardziej znanych miejsc w polskim Internecie. Gra Kolter CUP dostępna jest na serwisie zakupowym WP.pl. Patronem prasowym jest Magazyn o Broni „Strzał” – czasopismo skierowane do miłośników broni strzeleckiej. Sponsorem Kolter CUP jest firma Kolter Sp. z o.o. zajmująca się sprzedażą artykułów obronnych i strzeleckich.

Kampanię reklamową Kolter CUP pod względem jej skuteczności monitoruje firma Gemius S.A. specjalizująca się w badaniach Internetu. Celem prowadzonego badania jest określenie efektywności kampanii realizowanej w Internecie. Mierzony jest jej efekt bezpośredni (liczba wyświetleń reklamy czy też liczba kliknięć), oraz wpływ na dokonywanie zakupów przez Internautów. Badanie oparte jest na metodologii gemiusEffect.

Kampania reklamowa realizowana jest poprzez Great Reach Placement Net (GRP Net) – nowy na polskim rynku internetowym produkt reklamowy. Kampania obejmie również takie formy reklamy graficznej jak billboardy, popundery oraz pop-upy. W kampanii zostanie wykorzystany także eMailing. Cześć kampanii realizowana jest na portalu Wirtualna Polska.

http://wiatrowki.pl/Kolter_CUP/

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top