Interaktywne sprzątanie domu

Opublikowano: 16 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja Venti przygotowała interaktywną prezentację produktów gospodarstwa domowego marki Vileda, oraz serwis internetowy przeznaczony dla polskich klientów.
Poza informacjami o sieci sprzedaży, aktualnych promocjach i nowościach, a także sekcją praktycznych porad związanych z prowadzeniem domu, projekt Venti zawiera prezentację produktów Viledy.

Klient odwiedza wirtualny dom na naszych stronach internetowych i dzięki różnym interakcjom w poszczególnych pomieszczeniach poznaje kolejne produkty naszej marki – akcesoria do czyszczenia i pielęgnacji sprzętów domowych, samochodu, produkty przydatne do podstawowych czynności wykonywanych w domu – pranie, prasowanie, zmywanie, etc. – mówi Brand Manager – Grażyna Szabuniewicz z firmy Vileda.

Serwis zaprojektowany został przede wszystkim z myślą o kobietach, które nie tylko zdobywają tu informacje o produktach ułatwiających wykonywanie domowych czynności, ale mogą również edukować w tym zakresie innych. Mieszkanka wirtualnego domu Viledy ‘specjalizuje się’ w instrukcjach dla męża, które pomagają mu utrzymać porządek nawet podczas jej nieobecności. Wszelkie porady i zestawy podpowiedzi (zarówno te praktyczne, jak i te z przymrużeniem oka – dla panów) internautki mogą także przesyłać sobie wzajemnie lub drukować dzięki funkcjonalnościom serwisu.

Projekt zrealizowany przez nas dla Viledy to początek działań interaktywnych tej marki na polskim rynku – mówi Project Manager Venti – Piotr Krawczyk. Zamierzamy wykorzystać potencjał marketingu wirusowego w Sieci i budować wokół serwisu aktywną społeczność internautek. Popularyzacja serwisu vileda.pl oraz dom.vileda.pl(http://dom.vileda.p)l skorelowana jest w czasie z prowadzoną obecnie telewizyjną kampanią reklamową.

www.vileda.pl

Hanna LaskowskaInteraktywne sprzątanie domu

Podziel się!

O autorze

hania