Agencja Venti przygotowała interaktywną prezentację produktów gospodarstwa domowego marki Vileda, oraz serwis internetowy przeznaczony dla polskich klientów.
Poza informacjami o sieci sprzedaży, aktualnych promocjach i nowościach, a także sekcją praktycznych porad związanych z prowadzeniem domu, projekt Venti zawiera prezentację produktów Viledy.
Klient odwiedza wirtualny dom na naszych stronach internetowych i dzięki różnym interakcjom w poszczególnych pomieszczeniach poznaje kolejne produkty naszej marki – akcesoria do czyszczenia i pielęgnacji sprzętów domowych, samochodu, produkty przydatne do podstawowych czynności wykonywanych w domu – pranie, prasowanie, zmywanie, etc. – mówi Brand Manager – Grażyna Szabuniewicz z firmy Vileda.
Serwis zaprojektowany został przede wszystkim z myślą o kobietach, które nie tylko zdobywają tu informacje o produktach ułatwiających wykonywanie domowych czynności, ale mogą również edukować w tym zakresie innych. Mieszkanka wirtualnego domu Viledy ‘specjalizuje się’ w instrukcjach dla męża, które pomagają mu utrzymać porządek nawet podczas jej nieobecności. Wszelkie porady i zestawy podpowiedzi (zarówno te praktyczne, jak i te z przymrużeniem oka – dla panów) internautki mogą także przesyłać sobie wzajemnie lub drukować dzięki funkcjonalnościom serwisu.
Projekt zrealizowany przez nas dla Viledy to początek działań interaktywnych tej marki na polskim rynku – mówi Project Manager Venti – Piotr Krawczyk. Zamierzamy wykorzystać potencjał marketingu wirusowego w Sieci i budować wokół serwisu aktywną społeczność internautek. Popularyzacja serwisu vileda.pl oraz dom.vileda.pl(http://dom.vileda.p)l skorelowana jest w czasie z prowadzoną obecnie telewizyjną kampanią reklamową.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.