Agencja Venti przygotowała interaktywną prezentację produktów gospodarstwa domowego marki Vileda, oraz serwis internetowy przeznaczony dla polskich klientów.
Poza informacjami o sieci sprzedaży, aktualnych promocjach i nowościach, a także sekcją praktycznych porad związanych z prowadzeniem domu, projekt Venti zawiera prezentację produktów Viledy.
Klient odwiedza wirtualny dom na naszych stronach internetowych i dzięki różnym interakcjom w poszczególnych pomieszczeniach poznaje kolejne produkty naszej marki – akcesoria do czyszczenia i pielęgnacji sprzętów domowych, samochodu, produkty przydatne do podstawowych czynności wykonywanych w domu – pranie, prasowanie, zmywanie, etc. – mówi Brand Manager – Grażyna Szabuniewicz z firmy Vileda.
Serwis zaprojektowany został przede wszystkim z myślą o kobietach, które nie tylko zdobywają tu informacje o produktach ułatwiających wykonywanie domowych czynności, ale mogą również edukować w tym zakresie innych. Mieszkanka wirtualnego domu Viledy ‘specjalizuje się’ w instrukcjach dla męża, które pomagają mu utrzymać porządek nawet podczas jej nieobecności. Wszelkie porady i zestawy podpowiedzi (zarówno te praktyczne, jak i te z przymrużeniem oka – dla panów) internautki mogą także przesyłać sobie wzajemnie lub drukować dzięki funkcjonalnościom serwisu.
Projekt zrealizowany przez nas dla Viledy to początek działań interaktywnych tej marki na polskim rynku – mówi Project Manager Venti – Piotr Krawczyk. Zamierzamy wykorzystać potencjał marketingu wirusowego w Sieci i budować wokół serwisu aktywną społeczność internautek. Popularyzacja serwisu vileda.pl oraz dom.vileda.pl(http://dom.vileda.p)l skorelowana jest w czasie z prowadzoną obecnie telewizyjną kampanią reklamową.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.