Interaktywny kiosk zaprasza do rozmowy

Opublikowano: 24 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Inteligentna, ładna, pomocna i miło się z nią rozmawia. Takie są nowoczesne reklamy. Dzięki technologii oferowanej przez InteliWISE, każda firma może dysponować interaktywnym kioskiem informacyjnym, który zastąpi hostessę na targach, recepcjonistkę w firmie, sprzedawcę, przewodnika…
Interaktywne stanowisko multimedialne z Awatarem InteliWISE od czerwca ‘obsługuje’ zwiedzających w Pomorskim Parku Naukowo – Technologicznym w Gdyni. Awatar, Wirtualny Doradca wyświetlany w kiosku informacyjnym na ekranie wielkości człowieka, udziela wyczerpujących informacji na temat nowego projektu o nazwie „Eksperyment”. Wykorzystując syntezę mowy, Awatar InteliWISE odpowiada na pytania zwiedzających, doradzaj im gdzie się udać, co obejrzeć. Wyposażenie Kiosku w czujnik ruchu powoduje, iż Wirtualny Doradca sam ‘zagaja’ rozmowę z pojawiającym się w pobliżu zwiedzającym, oferując mu swoją pomoc.

Wizja Spielberga z filmu AI – Artificial Intelligence o aktywnych reklamach, spełnia się już dziś. Pani Eksperyment, bo tak nazwaliśmy nasz interaktywny stand, to rozwiązanie funkcjonujące w oparciu o najnowsze inteligentne technologie – mówi Marcin Strzałkowski z InteliWISE. Interaktywny Awatar, czyli wirtualna postać, swoim zachowaniem, gestami, głosem ma zwrócić uwagę klientów na ofertę. Co więcej, wiedza Awatara o produktach i usługach, które promuje może być w każdym momencie aktualizowana – kontynuuje Strzałkowski.

Unikalność Doradcy jest efektem wykorzystania technologii InteliWISE, eksperta od stosowania algorytmów Sztucznej Inteligencji do budowy najbardziej zaawansowanych na świecie Awatarów, projektowanych dla celów biznesowych. InteliWISE łączy rozwiązania analizy języka naturalnego (NLP) z zarządzaniem bazami wiedzy oraz zaawansowanymi multimediami (dynamiczne przetwarzanie obrazu i synteza mowy).

Obszary zastosowania interaktywnych kiosków z Wirtualnymi Doradcami to przede wszystkim: promocja usług finansowych i ubezpieczeniowych, promocja ofert w centrach handlowych. Stawiając tego typu stanowisko multimedialne w instytucji borykającej się z kolejkami petentów można znacznie przyspieszyć ich obsługę, co zoptymalizuje pracę danego urzędu. Interaktywne kioski multimedialne sprawdzają się w takich miejscach, jak inspektoraty ubezpieczeniowe czy banki. Awatar tam pracujący pomoże osobom korzystającym z kiosku wypełnić niezbędna dokumentację przy zgłaszaniu ubezpieczycielowi szkody lub składaniu wniosku o założenie rachunku bankowego. W placówkach handlowych multimedialne kioski z Awatarami InteliWISE mogą uprzejmie zatrzymywać klientów i zachęcać ich do zapoznania się z wybraną ofertą. Tego typu kontakt pokonuje wszelkie bariery w relacjach interpersonalnych. Sprzedawca zawsze jest miły dla klienta, nie boi się go i cały czas jest dyspozycyjny, a klient nie wstydzi się zadawać pytań, nawet tych krępujących (związanych z ceną lub charakterem produktu). Dodatkowa korzyścią jest to, że w trakcie rozmowy oferta może być modyfikowana.

Innowacyjność projektów InteliWISE to także aspekt psychologiczny. Teraz przeciętny nieśmiały Kowalski nie będzie obawiał się rozmowy z ekspedientką, ponieważ może wypytać o wszystko Awatara, a inny przeciętny Nowak, który techniki boi się jak ognia, teraz już nie będzie się bał, bo nie musi nic wiedzieć o nowoczesnych technologiach, żeby z nich skorzystać. Po prostu dojdzie do interaktywnego kiosku, zada pytanie, a nasz Wirtualny Doradca mu odpowie. Jeśli sam nie dojdzie… Awatar go zawoła ;-) – zapewnia Marek Trojanowicz z firmy InteliWISE.

www.inteliwise.com

Hanna LaskowskaInteraktywny kiosk zaprasza do rozmowy

Podziel się!

O autorze

hania