Plus, który od roku jest Partnerem Generalnym Centrum Nauki Kopernik – jednej z najnowocześniejszych europejskich instytucji popularyzująca naukę i kulturę – udostępnił mobilną aplikację „Interaktywny Przewodnik po Centrum Nauki Kopernik”.
Udostępniona właśnie aplikacja Interaktywny Przewodnik po Centrum Nauki Kopernik stanowi kompendium wiedzy przydatnej dla wszystkich, którzy mają zamiar odwiedzić CNK. Przewodnik zawiera m.in. interaktywną mapę, szczegółowe opisy galerii i najciekawszych eksponatów, wyszukiwarkę umożliwiającą odnalezienie kluczowych tematów prezentowanych w Centrum, jak również aktualizowany na bieżąco kalendarz imprez.
Aplikację Interaktywny Przewodnik po Centrum Nauki Kopernik można pobrać za darmo w lobby Centrum Nauki Kopernik za pomocą rozmieszczonych tam nadajników bluetooth. Klienci sieci Plus mogą również pobrać aplikację przez stronę internetową wpisując swój numer telefonu komórkowego do prostego formularza. Na podany telefon zostanie wysłany adres, za pomocą którego można bez opłat ściągnąć aplikację.
Obecnie aplikacja jest dostępna dla osób, które posiadają komórki obsługujące platformę Java (J2ME), ale w najbliższej przyszłości planowane jest rozszerzenie aplikacji na pozostałe platformy.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.