Zmianie uległ wygląd serwisu, zarówno jego strony głównej jak i poszczególnych działów. Pojawiły się też zupełnie nowe działy i sekcje.
Na głównej stronie serwisu pojawiają się teraz trzy najnowsze informacje z podstawowych podserwisów – Muzyki, Filmu oraz Plotek. Bardziej wyeksponowane są regularnie przeprowadzane w serwisie konkursy oraz elementy z jego części humorystycznej – dowcipy oraz galerie Dańca i Sawki. Nowością w tej części jest codzienny horoskop erotyczny, uzupełniający dotychczas istniejący dział zawierający horoskopy, biorytmy oraz psychotesty.
W podserwisie poświęconym Muzyce (muzyka.interia.pl) każdy gatunek muzyczny ma obecnie swoją podstronę. Osobno pojawiają się wiadomości, wywiady, koncerty i nowości płytowe z dziedziny popu, alternatywy, metalu i rocka. Łatwiejszy dostęp użytkownicy mają też do list przebojów, nowości płytowych, informacji o koncertach oraz bieżących i archiwalnych wywiadów.
Zupełną nowością w podserwisie filmowym (film.interia.pl/) są strony poświęcone video (i video cd) oraz DVD. Najprawdopodobniej są to najbardziej rozbudowane w Polsce strony prezentujące informacje o wydarzeniach w branży video/DVD w Polsce i na świecie. W osobnych ramkach eksponowane są najciekawsze zapowiedzi filmów mających pojawić się niebawem w kinach, na kasetach VHS oraz płytach DVD.
Serwis Rozrywka jest jednym z najstarszych i cieszących się dużą popularnością serwisów informacyjnych portalu. Serwis dostępny jest dla użytkowników od początku istnienia portalu. W okresie od stycznia 2002 r. do stycznia 2003 r. liczba odwiedzin serwisu wzrosła o 68%. Liczba unikalnych użytkowników serwisu wyniosła 550 tysięcy w styczniu br.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...