INTERIA.PL S.A. w I kwartale 2003 roku osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 3608 tys. zł w porównaniu do 2.839 tys. zł w I kwartale 2002 roku co oznacza wzrost o ponad 27%.
Wyniki I kwartału 2003 roku potwierdziły wcześniejsze deklaracje zarządu Spółki, co do poprawy wyników finansowych Spółki INTERIA.PL za porównywalne okresy roku 2002 i 2003. Pomimo niższych przychodów finansowych strata netto w I kwartale 2003 r. wyniosła jedynie 1.223 tys. zł w porównaniu do straty w I kwartale 2002 roku wynoszącej 2.068 tys. złotych.
Spółka wykazała kwartalny zysk na poziomie EBITDA w wysokości 105 tys. zł. Wskaźnik EBITDA obliczany jest jako zysk operacyjny plus amortyzacja i w największym stopniu obrazuje rzeczywistą efektywność działalności operacyjnej spółki. Jest to drugi z rzędu pozytywny wskaźnik EBITDA wykazany przez Spółkę w kolejnym raporcie kwartalnym.
Według badania NetTrack realizowanego przez instytut SMG/KRC MBC odsetek osób korzystających z Internetu wzrosła o 0,6 punktu procentowego od grudnia 2002 r., osiągając w marcu 2003 r. poziom 19,8%.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.