Opublikowane przez instytut badawczy SMG/KRC, grudniowe wyniki badania popularności witryn internetowych NetTrack wskazują, iż w 2002 r. liderem przyrostu oglądalności wśród krajowych portali była INTERIA.PL.
Portal ten na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy zanotował największy względny przyrost deklarujących odwiedzanie go we wszystkich badanych kategoriach – kiedykolwiek (o 23,8%), w ciągu miesiąca (o 26,8%), w ciągu tygodnia (o 38,5%) i najczęściej (o 50%). Rozkład wzrostów odnotowanych w poszczególnych kategoriach świadczy też o zwiększaniu się liczby lojalnych, regularnych użytkowników portalu. Także w najlepiej oddającej zainteresowanie witrynami kategorii zasięgu miesięcznego INTERIA.PL zanotowała najwyższy, wynoszący 8,6 punktu procentowego (z 32,3% do 40,9%), bezwzględny przyrost zasięgu wśród portali.
Dane SMG/KRC o wzroście popularności INTERIA.PL są zgodne z wewnętrznym pomiarem oglądalności portalu i zewnętrznym audytem ruchu w jego obrębie. W ciągu minionego roku liczba użytkowników odwiedzających portal w ciągu miesiąca wzrosła o 203%. Według pomiaru dokonywanego niezależnym systemem trackingowym Gemius w grudniu 2002 r. portal odwiedziło 4 mln 600 tys. unikalnych użytkowników.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.