Content Studio to nowy dział w strukturze portalu Interia.pl. Jego dyrektorem została Agnieszka Maciaszek.
Powołanie Content Studio ma być odpowiedzią na potrzeby dynamicznie rozwijającego się rynku i skupieniem w jednym miejscu kompetencji wcześniej rozproszonych w różnych działach. Nad treściami – od tekstów po własne produkcje wideo – czuwa zespół łączący doświadczenie dziennikarskie z agencyjnym. Kieruje nim Agnieszka Maciaszek, wcześniej dyrektor działu Mobile & Video w Interii.
Rynek wideo i content marketingu rozwija się w błyskawicznym tempie, powołanie Content Studio było więc naturalnym posunięciem. To ogromna odpowiedzialność, a równocześnie ciekawe doświadczenie i możliwość realizowania dużych projektów w zespole doświadczonych i kreatywnych osób, co z kolei przekłada się na sukces po obu stronach – mówi Agnieszka Maciaszek, dyrektor Content Studio.
Content marketing jest bardzo istotnym trendem w marketingu. Rozwija się coraz szybciej i już dziś zajmuje znaczące miejsce w budżetach lokowanych w internecie. Oczywiście, wraz ze wzrostem zainteresowania tego typu działaniami rosną wymagania dotyczące oferty w tym zakresie. Grupa Interia, jako jeden z największych wydawców internetowych w Polsce, ma naturalne predyspozycje do oferowania takich zintegrowanych rozwiązań do licznego grona klientów. Powołanie oddzielnej komórki, jaką jest Content Studio, pozwala nam organizacyjnie dostosować swoją strukturę do potrzeb rynku. Jestem przekonany, że zebranie naszych wysokich kompetencji w jednym miejscu wzmocni naszą konkurencyjność w tym segmencie – dodał Robert Biegaj, dyrektor działu handlowego Grupy Interia.pl.
Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 17,96 mln realnych użytkowników i 1,17 mld odsłon, a sam portal Interia – 12,73 mln użytkowników i 691 mln odsłon.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...