Interia otwiera Content Studio

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

Content Studio to nowy dział w strukturze portalu Interia.pl. Jego dyrektorem została Agnieszka Maciaszek.

Interia otwiera Content Studio 1Powołanie Content Studio ma być odpowiedzią na potrzeby dynamicznie rozwijającego się rynku i skupieniem w jednym miejscu kompetencji wcześniej rozproszonych w różnych działach. Nad treściami – od tekstów po własne produkcje wideo – czuwa zespół łączący doświadczenie dziennikarskie z agencyjnym. Kieruje nim Agnieszka Maciaszek, wcześniej dyrektor działu Mobile & Video w Interii.

Rynek wideo i content marketingu rozwija się w błyskawicznym tempie, powołanie Content Studio było więc naturalnym posunięciem. To ogromna odpowiedzialność, a równocześnie ciekawe doświadczenie i możliwość realizowania dużych projektów w zespole doświadczonych i kreatywnych osób, co z kolei przekłada się na sukces po obu stronach – mówi Agnieszka Maciaszek, dyrektor Content Studio.

Content marketing jest bardzo istotnym trendem w marketingu. Rozwija się coraz szybciej i już dziś zajmuje znaczące miejsce w budżetach lokowanych w internecie. Oczywiście, wraz ze wzrostem zainteresowania tego typu działaniami rosną wymagania dotyczące oferty w tym zakresie. Grupa Interia, jako jeden z największych wydawców internetowych w Polsce, ma naturalne predyspozycje do oferowania takich zintegrowanych rozwiązań do licznego grona klientów. Powołanie oddzielnej komórki, jaką jest Content Studio, pozwala nam organizacyjnie dostosować swoją strukturę do potrzeb rynku. Jestem przekonany, że zebranie naszych wysokich kompetencji w jednym miejscu wzmocni naszą konkurencyjność w tym segmencie – dodał Robert Biegaj, dyrektor działu handlowego Grupy Interia.pl.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 17,96 mln realnych użytkowników i 1,17 mld odsłon, a sam portal Interia – 12,73 mln użytkowników i 691 mln odsłon.

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top