INTERIA.PL wystartowała z nowym serwisem, który skierowany jest do użytkowników o wysmakowanym guście i zasobnym portfelu – koneserów ekskluzywnych przedmiotów i niebanalnego stylu życia.
– Serwis powstał w odpowiedzi na rosnący poziom życia w naszym kraju. Coraz więcej użytkowników, zwiększając zasobność portfela i swój status społeczny, oczekuje materiałów o produktach i usługach z górnej półki, których brakuje w mediach. Koneser uzupełnia tę lukę, zaspokajając coraz bardziej wyrafinowane gusta i potrzeby polskich użytkowników – mówi Stanisław M. Stanuch, dyrektor sektora Magazyny i Poradniki w Interia.pl.
W serwisie znajdują się informacje dotyczące elitarnych sportów, ekstrawaganckich zainteresowań oraz przedmiotów i gadżetów z najwyższej półki. Użytkownicy znajdą tutaj ekskluzywne przepisy kulinarne czy pomysły na niebanalne prezenty. Nie brakuje też materiałów o modzie i stylu życia najbogatszych. Materiały zgrupowane zostały w siedmiu kategoriach tematycznych: High Life, Moto i Gadżety, Smakosz, Piękno i Zdrowie, Moda oraz Sztuka i Design.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.