Do dyspozycji użytkowników INTERIA.PL został oddany nowy serwis Zakupy z porównywarką cen, ułatwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Jej pojawienie się w portalu to efekt współpracy INTERIA.PL z serwisem Skapiec.pl.
Porównywarka cen stanowi serce serwisu Zakupy INTERIA.PL (http://zakupy.interia.pl/), który zastąpił dotychczasowy Pasaż INTERIA.PL. – Zdecydowaliśmy się na tę zmianę, bo porównywarka cen to nowocześniejszy i bardziej przydatny dla użytkownika produkt niż tradycyjny pasaż. Nasz nowy serwis zakupowy nie jest jedynie katalogiem z miejscem na prezentację reklam sklepów, lecz oferuje internaucie wygodne w obsłudze narzędzie, ułatwiające zakupy – podkreśla Łukasz Pawlik, dyrektor działu e-commerce INTERIA.PL.
W wyniku wprowadzonych modyfikacji funkcjonalnych zainteresowani zakupami użytkownicy INTERIA.PL mogą dotrzeć do rzetelnej informacji o produktach, pogrupowanych w siedmiu kategoriach: Foto, RTV, AGD, Telefony, Uroda, Biuro i Komputery. Obok możliwości porównania ceny i parametrów wybranego towaru mogą zapoznać się z warunkami płatności i doręczenia, oferowanymi przez poszczególnych sprzedawców. Przed podjęciem decyzji zakupowej internauci mają także sposobność sięgnięcia do bazy opinii o konkretnych produktach, wystawianych przez samych kupujących.
Za bieżącą aktualizację informacji dostępnych w serwisie Zakupy INTERIA.PL odpowiada zespół serwisu Skapiec.pl, nadzorujący pracę specjalnego robota, który skanuje ceny produktów w różnych sklepach internetowych i umieszcza je w bazie danych porównywarki. Aby użytkownik mógł skorzystać z tych zasobów, wystarczy, że wyszuka w katalogu nazwę danego towaru lub wpisze ją w wyszukiwarce. Po chwili otrzyma listę dostępnych ofert i będzie mógł błyskawicznie przejść do strony WWW z wybraną przez siebie propozycją.
INTERIA.PL jest jedynym polskim portalem internetowym współpracującym z serwisem Skapiec.pl. – Podpisanie umowy z tak znaczącym partnerem, jak INTERIA.PL otwiera przed nami nowe możliwości – mówi właściciel firmy Skąpiec.pl, Mariusz Janiszewski. – Liczymy, że nasza współpraca przyczyni się do jeszcze intensywniejszej popularyzacji idei zakupów internetowych, zwłaszcza wśród dotychczasowych sceptyków wirtualnych zakupów – dodaje.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.