Firma UMBRO POLSKA wspólnie z portalem INTERIA.PL przygotowały kampanię promocyjną nowej kolekcji odzieży, marki onelove by Umbro. W ramach kampanii odbywającej się pod hasłem „Wyrażaj się”, na stronie www.onelove.interia.pl realizowany jest konkurs filmowy, w którym internauci mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Akcja została wsparta promocją w portalu oraz prasie młodzieżowej.
Zadaniem uczestników konkursu „Wyrażaj się”, jest zamieszczenie w Serwisie Video INTERIA.PL krótkiego filmu własnego autorstwa, o tematyce nawiązującej do marki onelove. Każdego dnia oraz po upływie tygodnia, spośród zgłoszonych materiałów video wybierane będą filmy o największej oglądalności wśród internautów. Autor filmu dnia wygrywa czapeczkę marki Umbro; autor najlepszego filmu tygodnia otrzymuje natomiast bon pieniężny o wartości 500 PLN. Na zakończenie konkursu wyłoniony zostanie najciekawszy „obraz”, a jego właściciel otrzyma główną nagrodę, tj. bon pieniężny w wysokości 4 000 PLN.
Konkurs jest częścią kampanii promocyjnej nowej kolekcji ubrań dla młodzieży firmy ZG . – Kampania promocyjna marki onelove – „Wyrażaj się” skierowana jest do ludzi młodych, otwartych na wszelkie uroki życia, kochających taniec, śpiew, spotkania towarzyskie oraz sport. – mówi Sebastian Makowski – marketing manager marki onelove.
Podczas kampanii promocyjnej w portalu INTERIA.PL wykorzystywane są takie formy reklamy, jak: billboardy reklamowe, emitowane w pakiecie młodzież, boksy reklamowe w serwisie video oraz mailing, skierowany do wybranej grupy właścicieli kont pocztowych. Jako nośnik reklamy wykorzystano również same filmy zgłoszone do udziału w konkursie onelove. Specjalne plansze reklamowe kampanii wyświetlane są po otworzeniu pliku video z filmem konkursowym.
Konkurs potrwa do 5 kwietnia 2007 roku.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.