INTERIA.PL uruchamia kolejne serwisy dla kobiet

Opublikowano: 19 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Portal INTERIA.PL uruchomił dwa kolejne serwisy dla kobiet: Marie Claire i Elle Deco. Weszły one w skład dynamicznie rozwijającej się sekcji Kobieta, wzbogacając jej zawartość o treści z magazynów Marie Claire i Elle Decoration wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska.

Serwis Marie Claire stworzono z myślą o kobietach dociekliwych, otwartych na świat, modnych, dbających o siebie i chętnie angażujących się w nowe przedsięwzięcia. Oprócz poruszających reportaży i wywiadów, prezentowane są tu nowinki ze świata mody i kultury, ploteczki z życia gwiazd oraz wskazówki ekspertów dotyczące pielęgnacji urody i zdrowia. Obszerny dział serwisu stanowią zagadnienia związane z seksem, potraktowanym zarówno w sposób poważny (fachowe artykuły), jak i żartobliwie (psychozabawy). Atutem serwisu jest bogate archiwum artykułów. Na stronach dostępne są także zapowiedzi materiałów z najnowszego wydania drukowanego Marie Claire.

Drugi z nowych serwisów – Elle Deco – ma charakter ekskluzywny, jest przeznaczony dla osób wymagających, poszukujących świeżych pomysłów na kreowanie swojego otoczenia. Oferuje przegląd nowych trendów, przedstawia obiecujących projektantów i ciekawe zjawiska na rynku. Ambicją serwisu jest edukacja czytelników w dziedzinie dekorowania wnętrz. Celowi temu ma sprzyjać prezentacja interesujących miejsc i przedmiotów oraz praktyczne porady stylistów, ułatwiające wykorzystanie nowatorskich pomysłów we własnym domu.

Według ostatnich wyników badania Megapanel PBI/Gemius z lutego 2005 r. serwisy kobiece w INTERIA.PL ogląda miesięcznie 736 tys. osób. Łącznie generują one ok. 10 mln odsłon.

http://marieclaire.interia.pl/

http://ed.interia.pl/

Sylwester KozakINTERIA.PL uruchamia kolejne serwisy dla kobiet

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.