Użytkownicy portalu INTERIA.PL mogą korzystać z wersji beta nowego komunikatora – http://komunikator.interia.pl. Uruchomiono go w ramach platformy komunikacyjnej Znajomi. Do tej pory był on dostępny jedynie dla wybranej grupy Internautów, zaproszonych do udziału w betatestach, trwających od połowy lutego br.
Za pośrednictwem nowego komunikatora użytkownicy Znajomych mogą nawiązywać ze sobą swobodny kontakt, niezależnie od tego, w jakim miejscu platformy przebywają. Z poziomu komunikatora mają dostęp do zasobów CZATerii i Poczty, mogą też rozmawiać z osobami zalogowanymi w Randkach, Blogu, Znajomych, Grach Online i Galerii. – Integracja ze wszystkimi serwisami komunikacyjnymi platformy to mocny atut naszego rozwiązania, a jednocześnie cecha wyróżniająca go spośród produktów konkurencyjnych – podkreśla Paweł Chwaleba, członek zarządu INTERIA.PL.
Nowy komunikator umożliwia przesyłanie wiadomości tekstowych, sms-ów, plików i obrazków; zapewnia też łączność z Tlenem i Gadu-Gadu. Jego silną stroną jest możliwość komunikacji audio/wideo, odznaczająca się wysoką skutecznością nawiązywania połączeń głosowych i wizualnych, niezależnie od sposobu łączenia się z Internetem.
Użytkownik może organizować swoje kontakty w grupy, widzi statusy i nastroje znajomych, a do własnego statusu może dodać opis lub ikonkę opisującą jego aktualny nastrój. Dzięki mechanizmowi autoryzacji, może zdecydować, dla kogo jego status będzie widoczny, zaś dzięki liście blokowanych użytkowników – zabezpieczyć się przed niechcianą korespondencją. Pełną listę kontaktów może przechowywać na serwerze.
Komunikator INTERIA.PL cechuje prosta, intuicyjna instalacja oraz obecność rozwiązań uatrakcyjniających korzystanie z aplikacji. Należą do nich m.in.: łatwa zmiana wyglądu komunikatora poprzez mechanizm skórek, awatary (zdjęcia lub ikony użytkownika) na liście kontaktów oraz możliwość rozbudowy funkcjonalności przez system wtyczek.
Platforma komunikacyjna Znajomi w INTERIA.PL skupia wokół siebie społeczność internetową poprzez zapewnienie jej kompleksowych narzędzi do swobodnego i wszechstronnego kontaktu. Jej rdzeniem jest serwis Znajomi, którego kluczowy element funkcjonalny stanowi wyszukiwarka, umożliwiająca przeszukiwanie bazy użytkowników. Wersja beta platformy komunikacyjnej oficjalnie wystartowała na początku stycznia br. W lutym br. tygodniowa liczba odwiedzających serwis Znajomi przekroczyła 300 tys. unikalnych użytkowników, a miesięczna – wyniosła ponad 850 tys.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.