Wraz z początkiem 2005 roku INTERIA.PL udostępniła pierwszą usługę przeznaczoną dla użytkowników szerokopasmowego dostępu do Internetu. W strukturze niedawno zmodernizowanego serwisu Muzyka pojawił się dział ’Teledyski’, umożliwiający dostęp online do plików wideo z teledyskami muzycznymi.
Serwis zawiera obecnie ponad 250 plików wideo z teledyskami, w tym clipy do utworów nominowanych w radiowym plebiscycie RMF FM na Przebój Roku 2004. Już od pierwszego dnia działania nowego serwisu obejrzeć można będzie teledyski takich wykonawców jak Krzysztof Krawczyk, Wilki, O-Zone, Anastacia, Britney Spears, In-Grid, Madonna, The Rolling Stones, John Lennon, Kombii, Guns N’ Roses, Kasia Kowalska, Jennifer Lopez, Janis Joplin czy Tina Turner, a także premierowe klipy Virgin, Dezire i Jeden Osiem L. Zawartość multimedialna serwisu będzie sukcesywnie powiększana we współpracy z wytwórniami muzycznymi.
Wkrótce dział będzie uzupełniony o sekcję 'Video Extra’, prezentującą w formie plików multimedialnych wywiady ze znanymi artystami, relacje z planów zdjęciowych teledysków, fragmenty spotkań z artystami, itp.
'Teledyski’ są urzeczywistnieniem, wpisanej w strategię rozwoju INTERIA.PL, koncepcji usług przeznaczonych dla użytkowników sieci Internet posiadających dostęp szerokopasmowy. Internetowy serwis plebiscytu na Przebój Roku 2004, który był pilotem multimedialnych usług portalu, odwiedzony został przez blisko ćwierć miliona unikalnych użytkowników, za pośrednictwem witryny oddano w sumie 67 tys. głosów (z 80 tys. ogółem oddanych).
– Teledyski w INTERIA.PL to pierwsza w Polsce usługa tego typu dostępna powszechnie i nieodpłatnie. Jednocześnie jest to serwis otwierający drogę do sprzedaży w sieci spotów reklamowych analogicznych do zamieszczanych na antenie telewizyjnej, poprzedzających i rozdzielających teledyski – komentuje Jacek Pasławski, Prezes Zarządu portalu. – Sukces 'Przeboju Roku’ w Internecie przekonuje, że użytkowników chcących korzystać z treści multimedialnych w Internecie za pośrednictwem łącza szerokopasmowego nie brakuje, teraz należy dostarczyć im odpowiednie treści a to wpisuje się w naszą strategię na najbliższe lata.
Udostępnienie treści i usług dla użytkowników korzystających z szerokopasmowych łączy do Internetu jest jednym z elementów mających zapewnić INTERIA.PL silną pozycję na wyłaniających się, nowych polach eksploatacji Internetu. Według szacunków liczba subskrybentów usług szerokopasmowego dostępu w naszym kraju na koniec roku 2004 powinna kształtować się na poziomie ok. 1 mln. Prognozy zawarte w 'Narodowej Strategii Rozwoju Dostępu Szerokopasmowego do Internetu na lata 2004-2006′ mówią o ok. 1,6 mln użytkowników szybkich łącz w Polsce na koniec 2005 r.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.