Pod hasłem „Wyznacz sobie cel i zrealizuj go” ruszył najnowszy serwis społecznościowy INTERIA.PL – www.zrobie.to. Jego założeniem jest ułatwienie komunikacji osobom, które dążą do zrealizowania określonych celów. Serwis pozwala na błyskawiczne wyszukiwanie ludzi o podobnych zainteresowaniach i wymianę doświadczeń.
Platforma www.zrobie.to skierowana jest do osób, które posiadają jakąś pasję i chcą dzielić się nią z innymi. – Chcemy, aby ludzie wymieniali opinie i razem realizowali swoje cele – mówi manager projektu – Szymon Przewłocki. – Brak konieczności ograniczania się do wąskiego tematu i możliwość wpisywania nieskończonej ilości „pomysłów”, czyni serwis znacznie atrakcyjniejszym od tradycyjnych forów tematycznych. – dodaje.
Aby korzystać z serwisu wystarczy zarejestrować się, stworzyć swój mini-profil, który daje możliwość umieszczania zdjęć, komentarzy oraz dopingowania innych użytkowników. Zdecydowanym atutem serwisu jest maksymalnie uproszczona nawigacja. Sortowanie zadań oparte zostało na popularnych ostatnio tagach – na stronie głównej serwisu wystarczy wpisać swój cel (np. chcę okrążyć świat na rowerze), aby otrzymać kontakty do osób o podobnych zainteresowaniach. W ten sposób tworzone są potencjalne listy, do których użytkownicy sukcesywnie będą mogli dodawać kolejne swoje pomysły, śledzić działania innych i informować o swoich postępach. Na stronie głównej serwisu wyświetlane są najpopularniejsze w danym dniu oraz tygodniu wpisy (rubryka „Top 5”), a także lista nowych pomysłodawców i zadań.
Inspiracją dla twórców platformy www.zrobie.to jest świadomość rosnącej w polskim społeczeństwie tendencji do eksponowania samego siebie – Ludzie chcą pokazywać w internecie jacy są, co robią, czym się interesują i jakie mają cele. To właśnie do nich adresowany jest nasz serwis – mówi Szymon Przewłocki.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.