INTERIA.PL uruchomiła serwis motywacyjny ZROBIE.TO

Pod hasłem „Wyznacz sobie cel i zrealizuj go” ruszył najnowszy serwis społecznościowy INTERIA.PL – www.zrobie.to. Jego założeniem jest ułatwienie komunikacji osobom, które dążą do zrealizowania określonych celów. Serwis pozwala na błyskawiczne wyszukiwanie ludzi o podobnych zainteresowaniach i wymianę doświadczeń.
Platforma www.zrobie.to skierowana jest do osób, które posiadają jakąś pasję i chcą dzielić się nią z innymi. – Chcemy, aby ludzie wymieniali opinie i razem realizowali swoje cele – mówi manager projektu – Szymon Przewłocki. – Brak konieczności ograniczania się do wąskiego tematu i możliwość wpisywania nieskończonej ilości „pomysłów”, czyni serwis znacznie atrakcyjniejszym od tradycyjnych forów tematycznych. – dodaje.

Aby korzystać z serwisu wystarczy zarejestrować się, stworzyć swój mini-profil, który daje możliwość umieszczania zdjęć, komentarzy oraz dopingowania innych użytkowników. Zdecydowanym atutem serwisu jest maksymalnie uproszczona nawigacja. Sortowanie zadań oparte zostało na popularnych ostatnio tagach – na stronie głównej serwisu wystarczy wpisać swój cel (np. chcę okrążyć świat na rowerze), aby otrzymać kontakty do osób o podobnych zainteresowaniach. W ten sposób tworzone są potencjalne listy, do których użytkownicy sukcesywnie będą mogli dodawać kolejne swoje pomysły, śledzić działania innych  i informować o swoich postępach. Na stronie głównej serwisu wyświetlane są najpopularniejsze w danym dniu oraz tygodniu wpisy (rubryka „Top 5”), a także lista nowych pomysłodawców i zadań.

Inspiracją dla twórców platformy www.zrobie.to jest świadomość rosnącej w polskim społeczeństwie tendencji do eksponowania samego siebie – Ludzie chcą pokazywać w internecie jacy są, co robią, czym się interesują i jakie mają cele. To właśnie do nich adresowany jest nasz serwis – mówi Szymon Przewłocki.

www.interia.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry