INTERIA.PL ruszyła z nowym wortalem informacji lokalnej www.polskalokalna.pl, którego celem jest przekazywanie informacji o wydarzeniach i inicjatywach lokalnych z terenu całej Polski. Serwis skierowany jest do społeczności nie tylko z dużych miast, ale przede wszystkim z mniejszych miast i miasteczek. Polska Lokalna powstaje we współpracy z dziesiątkami lokalnych gazet, portali, stacji radiowych i telewizyjnych z terenu całego kraju.
– Naszym zamiarem jest pokazanie spraw i wydarzeń ważnych w wymiarze lokalnym oraz zwrócenie uwagi na pożyteczne inicjatywy i pomysły, z których mogliby skorzystać mieszkańcy innych regionów. W Polsce Lokalnej obowiązuje inny punkt widzenia – bliski człowiekowi, a więc obcy mediom centralnym – mówi Krzysztof Fijałek redaktor naczelny INTERIA.PL. Oprócz newsów między innymi o tematyce społecznej, kulturalnej i sportowej użytkownicy serwisu mogą porozmawiać z osobami ze swojej okolicy na czacie, wymieniać się doświadczeniami na forum, oraz zakładać lokalne społeczności dzięki platformie Znajomi.
Serwis zachęca również internautów do opisywania ciekawych wydarzeń, które mają miejsce w ich miastach. Mogą to zrobić za pomocą specjalnego formularza, znajdującego się na stronie. Nadesłane informacje wraz ze zdjęciami zostaną zamieszczone w serwisie w zakładce „Wasze informacje”. Na stronie www.polskalokalna.pl internauta odnajdzie również prognozę pogody w poszczególnych regionach Polski, informator o imprezach oraz repertuar kin.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.