INTERIA.PL uruchomiła społecznościowy serwis Deccoria

Opublikowano: 28 czerwca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

INTERIA.PL uruchomiła pierwszy w Polsce społecznościowy serwis poświęcony aranżacji i projektowaniu wnętrz oraz ogrodów. Deccoria (www.deccoria.pl) skierowana jest do osób, które samodzielnie urządzają swoje mieszkanie, a także do profesjonalnych projektantów wnętrz. Deccoria to pierwsze w Polsce miejsce w Internecie gdzie każdy kupujący i urządzający mieszkanie znajdzie porady, wskazówki oraz inspirację.
Deccoria.pl „…dla ludzi z wnętrzem”, powstała z myślą o ludziach, którzy urządzają własny kąt. Mogą tam przedstawiać swoje własne pomysły w postaci zdjęć i nagrań wideo oraz korzystać z podpowiedzi i rozwiązań innych. – Do tej pory w sieci brakowało takiego miejsca, które w łatwy i intuicyjny sposób umożliwiałoby podzielenie się opiniami na temat własnych doświadczeń w urządzaniu wnętrz czy zapoznania się z dominującymi w tej sztuce trendami. Deccoria.pl powstała z myślą o ludziach, dla których mieszkanie i jego wnętrze jest czymś więcej niż tylko czterema ścianami – mówi, Szymon Przewłocki, Manager Usług Komunikacyjnych, odpowiadający za realizację projektu.

Użytkownicy zalogowani w serwisie mogą wymieniać się uwagami i opiniami na interesujące ich tematy związane z urządzaniem wnętrz, a także zasięgnąć opinii profesjonalistów – architektów i dekoratorów, którzy założyli tam swój profil. Podzielone tematycznie materiały zostały zgrupowane w 6 kategoriach: Wnętrze, Meble, Rośliny i ogród, Projekty, Wykonawcy – wykonanie oraz Przepisy prawne. Internauci tworząc własny profil, mogą wypowiadać się na forum oraz zamieszczać zdjęcia lub materiały wideo swoich dekoratorskich poczynań w specjalnej Galerii. Nadawane wszystkim materiałom Tagi ułatwiają odnalezienie tych, które interesują ich najbardziej.

Sylwester KozakINTERIA.PL uruchomiła społecznościowy serwis Deccoria

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.