INTERIA.PL S.A. po raz pierwszy w swojej historii osiągnęła kwartalny zysk netto. Jak wynika z raportu bieżącego opublikowanego przez spółkę, w pierwszym kwartale br. dodatni wynik finansowy na poziomie netto wyniósł 110 tys. zł, co – w porównaniu do straty w pierwszym kwartale roku ubiegłego (-746 tys. zł) – oznacza wzrost o 856 tys. zł.
– Wyniki INTERIA.PL za pierwszy kwartał, który zwykle jest gorszy dla rynku reklamowego, potwierdzają pozytywne tendencje wzrostu przychodów spółki i poprawy jej wyniku finansowego – powiedział Jacek Pasławski, Prezes Zarządu. – Sprawiają też, że jak najbardziej realne są wcześniejsze deklaracje Zarządu, dotyczące osiągnięcia przez spółkę pozytywnego wyniku finansowego netto w skali całego roku – dodał.
Jeszcze większa, niż wynika to z poziomu zysku netto, jest rzeczywista efektywność działalności operacyjnej spółki, po uwzględnieniu kosztów amortyzacji obciążającej wynik finansowy a wynikającej ze znacznych nakładów inwestycyjnych związanych z intensywnym rozwojem działalności,. Wskaźnik 4444EBITDA, obliczany jako zysk operacyjny plus amortyzacja, za I kwartał br. wyniósł 1 132 tys. zł, co w porównaniu do I kwartału roku ubiegłego (255 tys. zł), oznacza wzrost o 344%. Wynik na poziomie EBITDA jest także większy o ponad 85% od osiągniętego w kwartale poprzedzającym.
Przychody portalu ze sprzedaży w I kwartale 2005 r. wyniosły 6 939 tys. zł, co w porównaniu z wynikiem za I kwartał roku poprzedniego (4 858 tys. zł) oznacza wzrost o 42,8%. Potwierdza to utrzymanie przez INTERIA.PL silnej pozycji na dynamicznie rosnącym rynku internetowym.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.